KLASA PREMIUM

Continental AllSeasonContact 2

265/45R20 111 T

WZMOCNIENIE (XL)DO ELEKTRYKÓW ((+))RANT OCHRONNY (FR)DO ELEKTRYKÓW (EV)PRZEZNACZONE NA ŚNIEG (3PMSF)
Opony całoroczne Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF Oficjalny sklep marki Continental

Typ: Osobowe

Sezon: Całoroczne

Rozmiar: 265/45R20

Indeks nośności: 111 = max 1090 kg
Maksymalne obciążenie na jedną oponę.

Indeks prędkości: T = max 190 km/h

Gwarancja: 7 lat

Zobacz inne opony marki Continental

Zmień rozmiar

1644
zł/szt.

Opona niedostępna

Dodaj do koszyka

Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF

Opony całoroczne są idealne dla kierowców, którzy chcą korzystać z zalet opony zimowej lub letniej. Uniwersalna rzeźba bieżnika ma za zadanie dobrze poradzić sobie w zróżnicowanych warunkach. Z kolei mieszanka gumowa jest specjalnie zaprojektowana, by nie tracić swoich właściwości w szerokim spektrum temperatur.

Z jakiego segmentu pochodzą Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF?

Model Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF, który właśnie wybierasz pochodzi z segmentu premium. Znajdują się w nim opony najbardziej uznanych marek, często wyróżniające się jakością wykonania i parametrami jezdnymi. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz budowane latami know-how producenta świadczą, że otrzymany produkt ma bardzo wysoką jakość.

Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF posiada kierunkową rzeźbę bieżnika, która ma określony kierunek obrotu, jego wzór przyjmuje zazwyczaj kształt litery “V”. Opony te wymagają montażu zgodnie z kierunkiem rotacji. Jest to bardziej zaawansowana konstrukcja, którą wyróżnia przystosowanie do odprowadzanie wody i błota spod kół pojazdu. Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF są solidnym wyborem, który dobrze wpływa na bezpieczeństwo jazdy!

Marka Continental ma bogatą historię, sięgającą 1871 roku. Choć początkowo była to mała firma w niemieckim Hanowerze, dziś jest jednym z liderów rynku oponiarskiego na świecie. Grupa producencka Continental zrzesza dziś wiele marek z całego świata, które łączy solidność i innowacyjne rozwiązania. Jakość wyrobów niemieckiej marki doceniają zarówno kierowcy, jak i eksperci motoryzacyjni.

Dla jakiego typu pojazdu przeznaczone są Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF?

Opony do samochodów osobowych mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa pojazdu. Z odpowiednio dopasowanym ogumieniem, kierowca może podróżować bezpiecznie, przyjemnie i wykorzystać pełen potencjał swojego pojazdu. Opony osobowe Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF w zależności od rozmiaru pasują do szerokiej gamy aut – od miejskich, przez większe samochody rodzinne, aż po usportowione sedany. Wybierając ten model, zyskujesz przemyślane konstrukcyjnie ogumienie, które jest dobrze dostosowane do samochodów osobowych!

Gwarancja ogumienia Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF

Opony Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF posiadają czas gwarancji na okres 7 lat. Dokładne warunki gwarancji, które określa producent opony zawiera karta gwarancyjna.

Ogumienie to jedna z najważniejszych części pojazdu. Jakość opon jest jednym z czynników wpływających na ich okres gwarancyjny. Opony z klasy premium cechują się często dłuższym okresem gwarancyjnym z dwóch głównych powodów:

  • w oponach klasy premium stosowane są liczne technologie,

  • opony premium prezentują wysoką jakość.

Etykieta Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF

Opór toczenia (efektywność paliwowa)

Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.

Poziom hałasu

Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.

Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)

Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.

Przyczepność na lodzie (opony zimowe)

Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.

Gwarancja

7 lat <br />gwarancji
Sprawdź gwarancję powyższego producenta! Wiemy, jak istotna jest gwarancja ogumienia.
W pliku znajdziesz wszelkie informacje na ten temat.

Parametry Continental AllSeasonContact 2 265/45R20 111 T XL (+) FR EV 3PMSF

Rodzaj pojazdu

Osobowe

Sezon

Całoroczne

Producent

Continental

Nazwa opony

AllSeasonContact 2

Rozmiar

265/45R20

Rodzaj bieżnika

kierunkowy

Klasa opony

Klasa Premium

Gwarancja

7 lat

Indeks nośności

111 = max 1090 kg

Indeks prędkości

T = max 190 km/h

Opór toczenia

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Hałas zewnętrzny

Wzmocnienie (XL)

Tak

Rant ochronny (FR)

Tak

Homologacja

Nie

Raty

Możliwość zakupu opon na raty jest dostępna na stronie 24opony, a cały proces ogranicza się do kilku prostych kroków: wyboru modelu opon, wypełnienia wniosku, potwierdzenia tożsamości, oceny zdolności kredytowej przez Bank oraz cieszenia się nowym kompletem opon kupionym w wygodnych ratach.

Opinie

100% klientów

poleca tę oponę

5.6

Ogólna ocena

Zalety opony Continental AllSeasonContact 2

  • Dobre zachowanie na suchej nawierzchni
  • Komfortowa jazda
  • Estetyczny design opony

Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.

użytkownik:

Krystian

5.78/6

rozmiar opony

215/50R19

pojazd

VW ID.3 2023r. Hatchback E1 - Pro Performance (150 kW)

przejechany dystans

16000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: Użytkowałem opony przez cały rok i stwierdziłem, że to idealny czas na wystawienie opinii. Opony założone na samochodzie elektrycznym, gdzie mamy nieco większą masę i większy moment niż przy większości spaliniaków. Na oponach jeździłem w każdych warunkach - zarówno na śniegu jak i w upalne lato. Jestem zachwycony! Przy normalnej jeździe sprawdzają się wyśmienicie. Zarówno w śniegu, deszczu jak i na suchej nawierzchni. Średniej klasy zimówki i średnie letnie biją na łeb. Są bliskie topowym oponom letnim i zimowym. Jako zimowe: tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Sprawują się super. Zdecydowanie lepsze niż wcześniej użytkowane opony zimowe Goodyear. Jako letnie: znowu sprawdzają się lepiej niż letnie Dunlopy, czy Goodyear. A napewno lepiej niż Dębica UHP2 ) Na deszczu zapewniają pewne prowadzenie samochodu. Nie mam uwag. Jakie minusy dostrzegłem? Latem, jak jest gorąco (powyżej 30 stopni) potrafi dojść do delikatnego (bardzo delikatnego i nie przy starcie) uślizgu tylnej osi przy 100% wykorzystaniu mocy. (6,5 sek do 100 km/h). O dziwo jak jest chłodniej (ok. 20 stopni) opony trzymały lepiej. Drugi minus - są słyszalne, nie głośne, ale słyszalne. Szczególnie w nie najlepiej wyciszonym elektryku. Ogólnie trochę gorzej wypadają w upalne lato niż zimą. Ale gorzej niż topowe letnie. Czy to wpływa na ogólny odbiór? Totalnie nie! Nie mniej jednak przez te opony kończę przygodę z oponami sezonowymi i przechodzę na wielosezonowe w każdym samochodzie, który mam. Są GENIALNE. Dwie mikro-wady w ogólnym rozrachunku nie mają wpływu na ogólny odbiór. Opony porównuję tylko do opon sezonowych klasy premium. Sezonowa klasa średnia już przegrywa. Budżetowe (Dębica UHP2) kupiłem raz i nigdy więcej. Nie mają podejścia na starcie. 100 konne auto na mokrej nawierzchni ślizgało się jak na lodzie. Co do zużycia - przy 16 000 km - nie zauważyłem. Nie mierzyłem.

użytkownik:

Owen

5.89/6

rozmiar opony

215/55R18

pojazd

VW ID.3 2023r. Hatchback E1 - Pro Performance (150 kW)

przejechany dystans

12000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: Przejeździliśmy na nich podmiejską zimę. Nie było problemu z jazdą po lekkim śniegu i po oblodzonej jezdni też. A autem jeździ też moja żona. Chyba nawet nie zauważyła, że mamy inne opony. Opony jeżdżą w id.3, czyli dość ciężkim aucie. Cóż. Nic złego nie mogę powiedzieć. Niedługo zmieniam na letnie, żeby uniknąć zużycia w najwiekszym upale. Generalnie polecam, nie zawiodłem się. Nie chodzę z suwmiarka, żeby sprawdzać bieżnik. Na oko wydaje nie nietknięty, a zaliczone mają opony ok. 12k km. Liczę na cztery sezony, może nawet pięć.

użytkownik:

Daro

6.00/6

rozmiar opony

235/45R18

pojazd

BMW 5 2007r. Sedan E60 - 2.5 525 Xi (160 kW)

przejechany dystans

2000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: Opony użytkowane w mieście na suchej ,mokrej oraz zaśnieżonej drodze dawały radę na drogach osiedlowych zasypanych śniegiem również sobie radziły . Na lodzie wiadomo że i te drogie i tanie sobie nie poradzą Różnicy podczas jazdy w głośności nie zauważyłem więc myślę że jeśli ktoś mieszka w mieście i nie jedzie wysoko w góry to opony jak najbarzdziej wystarczą Poza tym ile mamy teraz w sezonie tak naprawdę śniegu na drogach? Polecam 100 procent .....mysle ze do samochodu zony rowniez wybiore te same opony

Copyright © 2010-2024 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.