CONTINENTAL CONTI SPORTCONTACT 6 to opona letnia klasy premium zaprojektowana do samochodów sportowych o wysokich osiągach. To następczyni opony Continental Conti Sport Contact 5 Producent zastosował w oponach Continental Sportcontact 6 mieszankę gumową Black Chili, która zapewnia niezawodną przyczepność a także nowe hybrydowe opasanie Aralon350, które gwarantuje maksymalną stabilność przy prędkościach powyżej 300 km/h. Innowacyjny składnik mieszanki Micro Flexibility Compound zapewnia optymalne połączenie pomiędzy oponą i nawierzchnią. Gwarantuje to lepsze przyspieszenia i krótszą drogę hamowania w niskich jak i w wysokich temperaturach, zarówno na suchej i mokrej nawierzchni. Nowoczesna konstrukcja Macro Bloków zapewnia bezpieczeństwo i maksymalną kontrolę podczas pokonywania zakrętów na granicy przyczepności. Opona została wyprodukowana przez markę Continental w 2016 roku.
Opony Premium – gwarancja producenta
Opony tej klasy są najbardziej nowoczesne a producenci nie szczędzą środków na testy i rozwój. Wykonane są z najnowocześniejszych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach nawet tych najbardziej ekstremalnych.
Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!
Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.
Opony premium – dla jakich samochodów?
Opona klasy wyższej przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.
Continental AG to niemiecka spółka akcyjna, która powstała 8 października 1871 w Hanowerze.
To światowy producent opon do samochodów osobowych oraz ciężarowych, autobusów, rolniczych. Marki należące do koncernu Continental: General Tire, Semperit oraz Barum. Continental jest jednym z wiodących dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego na świecie. Zatrudnia obecnie około 208 000 pracowników w 53 krajach. W 2014 r. osiągnął obroty wysokości 34,5 miliardów euro. Klientami firmy są czołowi producenci samochodów osobowych, dostawczych i autobusów, między innymi.: BMW, Daimler AG, Freightliner Trucks, Ford, General Motors, Honda, Iveco, Koegel, Porsche, Renault, Schmitz, Toyota, Volkswagen, Volvo.
Marki należące do Continental: Continental, Barum, Semperit, Uniroyal, Mabor, Gislaved, Viking, General Tire, Matador.
Continental – czwarty największy producent opon na świecie
Continental-Caoutchouc und Gutta-Percha Compagnie – to pełna nazwa, pod którą marka zaczęła działalność 8 października 1871 roku. Produkowano opony z utwardzonej gumy do wozów i rowerów oraz tkaniny gumowane. W tamtym czasie przemysł motoryzacyjny nie istniał. W 1892 firma Continental wprowadziła opony pneumatyczne do rowerów. Continental wyprodukował pierwsze opony ( bez bieżnika ) do automobilów. Pierwszą oponę do samochodów osobowych posiadającą bieżnik wyprodukowano 1904 roku.
Wybuch pierwszej wojny światowej zatrzymał rozwój firmy. Firma Goodrich, która wykupiła pakiet udziałów w niemieckim przedsiębiorstwie przyczyniła się do dalszego rozwoju. Dzięki tej współpracy Continental zaczął odbudowywać swoją markę. Continental stał się potentatem na rynku niemieckim a niedługo potem związał się z Oplem. Plany koncernowi pokrzyżowała II wojna i Continental znów musiał skorzystać z pomocy Amerykanów. W czerwcu 1945 roku wznowiono produkcję.
Ekspansja firmy trwa do dziś. Koncern przejął skandynawskie: Gislaved i Viking, amerykańską markę Uniroyal, austriacki Semperit, amerykański General Tire Inc. oraz czeski Barum. Otworzył fabryki m.in. w Argentynie, Meksyku, RPA, na Słowacji, w Rumunii i Malezji.
Continental trafił do Księgi Rekordów Guinnessa dzięki oponom ContiSportContact Vmax. W roku 2008 Porsche 911 GT 9 wyposażone w te opony rozpędziło się do 409 km/h na torze we włoskim Nardo.
Polski oddział koncernu Continental AG powstał w styczniu 1997 roku.