KLASA PREMIUM

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

255/30R21 93 Y

WZMOCNIENIE (XL)RANT OCHRONNY (FR)
Opony letnie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR
A C 69dB

Typ: Osobowe

Sezon: Letnie

Rozmiar: 255/30R21

Indeks nośności: 93 = max 650 kg
Maksymalne obciążenie na jedną oponę.

Indeks prędkości: Y = max 300 km/h

Gwarancja: 5 lat

Zobacz inne opony marki Goodyear

Zmień rozmiar

0
zł/szt.

Opona niedostępna

Dodaj do koszyka

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR

Opony letnie to modele o twardszej mieszance gumowej, która dobrze przystosowuje się do jazdy na rozgrzanej nawierzchni. Montowane są najczęściej, gdy średnia temperatura wzrasta powyżej 7 stopni Celsjusza. Ogumienie dedykowane na letnie miesiące jest projektowane, by zapewniać komfort i bezpieczeństwo na suchej i mokrej nawierzchni oraz sprawniej zapobiegać zjawisku aquaplaningu.

Z jakiego segmentu pochodzą Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR?

Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR, który właśnie wybierasz pochodzi z segmentu premium. Znajdują się w nim opony najbardziej uznanych marek, często wyróżniające się jakością wykonania i parametrami jezdnymi. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz budowane latami know-how producenta świadczą, że otrzymany produkt ma bardzo wysoką jakość.

Rodzaj bieżnika Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR

Asymetryczna rzeźba bieżnika w modelu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR należy do najbardziej zaawansowanych w branży. Wyróżnia ją zróżnicowany układ elementów w dwóch oddzielnych strefach. Zewnętrzna strona najczęściej odpowiada za stabilność i przyczepność, a wewnętrzna ma skutecznie odprowadzać wodę. Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR o asymetrycznym bieżniku to zaawansowane rozwiązanie, na które stawiają wymagający kierowcy!

Grupa producencka

Firma Goodyear Tire & Rubber Company została założona w 1898 roku przez Franka Seiberlinga. Siedziba marki znajduje się w Akron – amerykańskim zagłębiu opon w stanie Ohio. Choć początkowo firma skupiała się na produkcji gumowanych opon do powozów konnych, dziś grupa producencka jest jednym z niekwestionowanych liderów całej branży.

Dla jakiego typu pojazdu przeznaczone są Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR?

Opony do samochodów osobowych mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa pojazdu. Z odpowiednio dopasowanym ogumieniem, kierowca może podróżować bezpiecznie, przyjemnie i wykorzystać pełen potencjał swojego pojazdu. Opony osobowe Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR w zależności od rozmiaru pasują do szerokiej gamy aut – od miejskich, przez większe samochody rodzinne, aż po usportowione sedany. Wybierając ten model, zyskujesz przemyślane konstrukcyjnie ogumienie, które jest dobrze dostosowane do samochodów osobowych!

Gwarancja ogumienia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR posiadają czas gwarancji na okres 5 lat. Dokładne warunki gwarancji, które określa producent opony zawiera karta gwarancyjna.

Ogumienie to jedna z najważniejszych części pojazdu. Jakość opon jest jednym z czynników wpływających na ich okres gwarancyjny. Opony z klasy premium cechują się często dłuższym okresem gwarancyjnym z dwóch głównych powodów:

  • w oponach klasy premium stosowane są liczne technologie,

  • opony premium prezentują wysoką jakość.

Etykieta Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR

Opór toczenia (efektywność paliwowa)

Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.

Poziom hałasu

Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.

Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)

Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.

Przyczepność na lodzie (opony zimowe)

Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.

Gwarancja

5 lat <br />gwarancji
Sprawdź gwarancję powyższego producenta! Wiemy, jak istotna jest gwarancja ogumienia.
W pliku znajdziesz wszelkie informacje na ten temat.

Parametry Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/30R21 93 Y XL FR

Rodzaj pojazdu

Osobowe

Sezon

Letnie

Producent

Goodyear

Nazwa opony

Eagle F1 Asymmetric 3

Rozmiar

255/30R21

Rodzaj bieżnika

asymetryczny

Klasa opony

Klasa Premium

Gwarancja

5 lat

Indeks nośności

93 = max 650 kg

Indeks prędkości

Y = max 300 km/h

Opór toczenia

C

Przyczepność na mokrej nawierzchni

A

Hałas zewnętrzny

69dB

Wzmocnienie (XL)

Tak

Rant ochronny (FR)

Tak

Homologacja

Nie

Raty

Możliwość zakupu opon na raty jest dostępna na stronie 24opony, a cały proces ogranicza się do kilku prostych kroków: wyboru modelu opon, wypełnienia wniosku, potwierdzenia tożsamości, oceny zdolności kredytowej przez Bank oraz cieszenia się nowym kompletem opon kupionym w wygodnych ratach.

Opinie

97% klientów

poleca tę oponę

5.3

Ogólna ocena

Zalety opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

  • Wyższa przyczepność na suchych drogach
  • Skrócona droga hamowania
  • Stabilność na zakrętach

Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.

użytkownik:

Dawid

3.00/6

rozmiar opony

245/40R18

pojazd

Audi A 4 2009r. Avant B8 - 2.0 TDI Avant (125 kW)

przejechany dystans

8000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

3.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

3.00

hamowanie

3.00

zachowanie na łukach

1.00

komfort

2.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

3.00

opory toczenia

5.00

zużycie

2.00

Komentarz: Bardzo cenię sobie bezpieczeństwo, dlatego podczas wyboru nie kierowałem się ceną. Do kupna wybranego przeze mnie modelu nakłoniły mnie zarówno opinie posiadaczy, jak i niski poziom hałasu generowanego przez te opony. Pierwsze wrażenie po montażu opon- fatalne. Auto stało się kompletnie niestabilne, a także nieprzewidywalne. Pojawiło się bardzo duże opóźnienie na ruch kierownicą najpierw osi przedniej, a następnie osi tylnej. Podczas lekkiego kołysania kierownicą przy prędkości ok. 80km/h do akcji wkracza układ stabilizacji toru jazdy, ponieważ auto spodziewa się zmiany toru jazdy, która nie następuje. Samochodem zaczęło bujać nawet podczas mijania tirów na drogach ekspresowych. Nawet moi pasażerowie byli w szoku, że tak się dzieje. Auto jest wyposażone fabrycznie w zawieszenie utwardzone i obniżone, w związku z czym nawet na oponach zimowych prowadzi się znakomicie, zaś na obecnych letnich zachowuje się jakbym jechał bez powietrza w kołach. Oczywiście próbowałem lekko podbić ciśnienie, ale nie było niemal żadnej poprawy, a jeżdżenie ze zbyt dużym ciśnieniem mija się z celem. Parametry opon zgadzają się z parametrami narzucanymi przez producenta. Specjalnie nawet wziąłem opony ze wzmiacnianymi ściankami (o oznaczeniu XL), aby jak najbardziej zminimalizować ryzyko pływania. Jestem osobą, która czerpie przyjemność z jazdy, jednak przyjemność ta zamieniła się w walkę z utrzymaniem samochodu na właściwym torze. Nie spodziewałem się czegoś takiego od opon klasy UHP (!) tak poważnego producenta jakim jest Goodyear. Kontaktowałem się z posiadaczami tego modelu opon i dowiedziałem się, że również mają z nimi ten problem. Stanowczo odradzam ich zakup.

użytkownik:

Jacek

6.00/6

rozmiar opony

235/40R18

pojazd

VW Passat 2012r. Kombi B7 - 2.0 TDI (125 kW)

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: Są bardzo ciche co podnosi komfort użytkowania. Przyczepność również bardzo dobra. Prawie niezauważalne zużycie bieżnika czego nie mogę powiedzieć o konkurencji. Contiental na pierwszy montaż znikał w oczach ok. 30 tyś.km, to samo Dunlop sportmax (przednie opony ok. 20tyś.km), były bardzo ciche ale tylko na początku. Polecam osobiście biorąc pod uwagę trwałość czyli zużycie opony co przekłada się na ekonomie , komfort i poziom hałasu oraz przyczepność głównie na mokrej nawierzchni.

użytkownik:

epsonix

5.22/6

rozmiar opony

235/45R18

pojazd

Alfa Romeo 159 2010r. Sportwagon 939 - 3.2 JTS V6 Q4 (191 kW)

przejechany dystans

6000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

2.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

Komentarz: alfa 159 tbi,nie bylo silnika na liscie wiec wspominam.nigdy nie mialem tak dobrej opony. poprzednie kumho ecsta spt totalnie nie radzily sobie jak zmodowalenam ecu na 240KM/370Nm,a gy super sie spisuja. sa tez lepsze od michelinow primacy hp jakie mialem wczesniej,i od continentali contisportcontact 3 jakie nam w drugiej alfie giulietcie.

Copyright © 2010-2024 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.