Nokian WR D3 205/55R16 91 T

Ocena opony

5.35 / 6

Szczegółowe opinie

NokianWR D3205/55R16 91 T

Indeks nośności: 91 (pokaż tabelę)

Indeks prędkości: T (pokaż tabelę)

Data produkcji: 2018
C
B
72dB
zimowe
Najwyższa

Zobacz inne opony marki Nokian

czmagDostępność duża ilość

Dostępność: duża ilość w magazynie

czdoDoręczymy 12.08.2020

Dostępność: w magazynie

Dostawa w 2 dni robocze.

Przewidywana data doręczenia:

12 sierpnia 2020

Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.

czdoDostawa GRATIS

Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.

Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.

265

10x26.50

raty 0%

Opis opony Nokian WR D3 205/55R16 91 T
NOKIAN WR D3 to opony zimowe do pojazdów rodzinnych małej i średniej wielkości. Opona Nokian WR D3 gwarantuje doskonałą przyczepność i rewelacyjną sterowność w zmiennych zimowych warunkach. Opona wyposażona jest w Silent Sidewall Technology, czyli technologię cichej ściany bocznej. Specjalna strefa, która znajduje się na ścianie bocznej opony odpowiada za wytłumienie hałasu oraz wibracji przenoszonych z nawierzchni drogi przez bieżnik. Odrzutnik błota (Slush Blower) zapobiega aquaplaningowi na wodzie i błocie pośniegowym oraz zapewnia dobry kontakt opony z podłożem nawet w najtrudniejszych warunkach. Opona ta Występują w przedziale od 13 do 17 cali.

Opony kierunkowe – bardzo dobre osiągi na mokrej nawierzchni

 

 Bieżnik kierunkowy dominuje wśród opon zimowych. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Wybierając opony zastanów się jaki jest Twój styl jazdy i w jakich warunkach będą użytkowane. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

 

 Jak rozpoznajemy opony kierunkowe?

 

 Opona kierunkowa składa się z dwóch takich samych części. Kształt bieżnika przypomina literę V lub U. Model należy montować zgodnie z zaleceniami producenta. Oznaczenie znajduje się na boku opony i jest to zazwyczaj forma strzałki lub napis „ROTATION”. Kierunek toczenia musi być zgodny z kierunkiem jazdy. W innym przypadku przyczepność ulegnie pogorszeniu a opona będzie pracowała głośniej.

 

 Zalety bieżnika kierunkowego

 

Do dzisiaj nie stworzono technologii, która poprawiłaby wszystkie osiągi jednocześnie. Główne zaletą bieżnika kierunkowego jest szybkie odprowadzenie wody spod opony za pomocą szerokich rowków na obwodzie oraz lejkowatych rowków poprzecznych. Odporność na aquaplaning jest wyższa w tym przypadku o ok. 20 – 30% w porównaniu z innymi typami bieżnika. Bieżnik kierunkowy doskonale poradzi sobie z błotem pośniegowym oraz w trakcie ulewy. Dodatkową zaletą bieżnika jest atrakcyjny wygląd oraz niski opór toczenia.

Opony Premium – gwarancja producenta

Opony tej klasy są najbardziej nowoczesne a producenci nie szczędzą środków na testy i rozwój. Wykonane są z najnowocześniejszych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach nawet tych najbardziej ekstremalnych.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Opony premium – dla jakich samochodów?

Opona klasy wyższej przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Marka Nokian powstała w 1898 roku w mieście Nokia Finlandii. W 1932 roku powstała w fabryce pierwsza opona samochodowa. Dziś Finnish Rubber Works z powodzeniem produkuje ogumienie wykorzystywane w leśnictwie, kopalniach, kamieniołomach i placach budów. Głównymi rynkami zbytu dla produktów firmy Nokian są Rosja, Ameryka Północna, Europa Wschodnia oraz kraje alpejskie.
Warunki gwarancji dla opony Nokian WR D3 205/55R16 91 T
Najnowsze opinie dla opony Nokian WR D3 205/55R16 91 T

Dodaj opinię dla tej opony

użytkownik:

andrzej

4.44/6

rozmiar opony

165/70R14

pojazd

Seat Ibiza III

przejechany dystans

4000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

4.00

opory toczenia

4.00

zużycie

3.00

Komentarz: : To już drugie opony zimowe Nokian w dwóch różnych samochodach i jestem bardzo zadowolony , spełniają oczekiwania na większości nawierzchni, zużywają się umiarkowanie (trzy sezony) , hałas zależny od rodzaju asfaltu i jakości drogi . Generalnie można polecić za te pieniądze

użytkownik:

ptakojr

5.00/6

rozmiar opony

165/65R14

pojazd

Citroën C 1 2017r. 4 drzwi P - 1.0 (50 kW)

przejechany dystans

3000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

4.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

4.00

zużycie

5.00

Komentarz: : Oponki w tym autku naprawdę się spisują. Na lodzie oczywiście tylko na kolcach da się jeździć, ale w pozostałych warunkach spisuje się naprawdę bardzo dobrze. Zużycia po jednym sezonie nie widać. Zdecydowanie polecam.

użytkownik:

Gorbel

6.00/6

rozmiar opony

235/55R17

pojazd

Ford Kuga II 2017r. SUV DM2 - 2.0 TDCi (120 kW)

przejechany dystans

18000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: : Polecam opinia zimowe z czystym sumieniem, używam opon tej firmy na dwóch samochodach od trzech lat. W mojej ocenie są perfect.

użytkownik:

rafa

6.00/6

rozmiar opony

205/55R16

pojazd

Volvo V 50 2010r. Kombi M - 1.6 (74 kW)

przejechany dystans

30000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: : super warto

użytkownik:

Mirek K.

5.67/6

rozmiar opony

195/65R15

pojazd

Skoda Octavia 2011r. Kombi 1Z - 1.6 MPI (75 kW)

przejechany dystans

18000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

6.00

Komentarz: : Bardzo dobre opony na zimę, chociaż miałem obawy że nie będą trwałe bo wykonanie opon na pierwsze wrażenie - bardzo miękkie. Opony wyprodukowane w Rosji.Przejechałem prawie 18 tys kilometrów i mogę polecić z czystym sumieniem. Rewelacyjnie zachowywały się na śniegu i błocie pośniegowym. Mieszkam obok Szczyrku więc podjazdy pod górkę na ośnieżonej drodze to chleb powszedni. Bez problemu. Jeździłem wcześniej na Dunlopach Winter Sport 3D które też były bardzo dobre, trwałe ale dużo droższe. Te Nokiany spełniają moje oczekiwania. Sądzę że nie będą tak trwałe jak Dunlopy, ale po zużyciu widzę że zrobię na nich 3 sezony czyli powinny spokojnie przejechać 50-60 tys km (tylko zimą). Pozdrawiam

użytkownik:

JAN

5.44/6

rozmiar opony

195/65R15

pojazd

VW Passat 2004r. Kombi B5 3B - 1.9 TDI (96 kW)

przejechany dystans

5000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

Komentarz: : Opona o wysokiej klasie wykonania,bardzo dobry stosunek jakości do ceny.Na bezpieczeństwie nie można oszczędzać ,naprawdę warto zakupić.

użytkownik:

Vater

5.33/6

rozmiar opony

215/60R16

pojazd

Subaru Forester II 2006r. SUV SG - 2.0 X (116 kW)

przejechany dystans

140000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

6.00

Komentarz: : To jest drugi komplet opon zimowych nokian. Pierwszy kupiłem z samochodem (używanym) i byłem na tyle zadowolony, że zdecydowałem się ponownie założyć opony tej marki. Jeszcze lepiej się sprawowały po zmianie hamulców na wydajniejsze (od Imprezy). Opony tej marki założyłem także do nowego Jeepa Grand Cherokee, którym jeżdżę dwa lata w bardzo różnych warunkach i też jestem zadowolony.

użytkownik:

Beata

5.56/6

rozmiar opony

165/65R14

pojazd

Suzuki Alto 2011r. Hatchback GF - 1.0 (50 kW)

przejechany dystans

7500km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

Komentarz: : Rewelacyjne opony trzymaja sie dobrze na kazdej nawierzchni,jestem mega zadowolona.polecam

użytkownik:

jand65@op.pl

6.00/6

rozmiar opony

205/55R16

pojazd

VW

przejechany dystans

4000km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: : Opony o.k. polecam

użytkownik:

andrzej186

4.11/6

rozmiar opony

205/60R16

pojazd

Kia Carens IV 2013r. Minivan RP - 1.7 CRDi (100 kW)

przejechany dystans

65000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

3.00

zachowanie na śniegu i lodzie

4.00

zachowanie na błocie pośniegowym

3.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

3.00

Komentarz: : Od lat jeżdżę na Nokianach zimowych oraz letnich (Micra, Space Star, Carens) i uważam, że są dobre. Natomiast opony Nokian WR D3 (205/60/R16 92H prod. fińska) eksploatuję od 2013 r. i trochę ostudziły mój zachwyt. Przejechałem na nich 65 tys. km. Pierwsze 5-10 tys. km były OK w warunkach typowo zimowych, jednak przy temp. ok. 0 do +5 st.C - sporadycznie - ale potrafiły zabuksować przy ruszaniu na mokrym po deszczu asfalcie, a także śliznąć się przy hamowaniu (nie jeżdżę agresywnie). Później przytrafiało się to częściej. Z przejazdami przez kałuże na jezdni (np. w koleinach) dawały sobie radę dobrze. Zmorą było "łapanie" drobnych kamyczków w głąb bieżnika (szybko i łatwo do niego wpadały, ale usunąć to już się nie chciały). Po 40-50 tys. km (bieżnik ok. 5,0 mm) już zacząłem na nie narzekać. Wszystkie parametry poza oporem toczenia (którego nie sposób „na oko” ocenić) i hałasem pogorszyły się diametralnie. Na lekko zaśnieżonych nieznacznych podjazdach już miały trudności. Słabo wypadały też pod względem samooczyszczania bieżnika ze śniegu podczas jazdy ze średnią prędkością ok. 50-60 km/h. Przy hamowaniu ze średnią siłą na suchym zmrożonym do -3 st.C asfalcie, na łuku - potrafiły śliznąć się w bok. Przejazdy przez kałuże też już były odczuwalne i wymuszały zwolnienie auta. Dociągnąłem na nich na siłę do 65 tys. km (bieżnik 4,5-4,0 mm) i wymienię na WR D4, dając Nokianom jeszcze jedną szansę. Na poprzednich Nokian "W" (175/65/14 82 H prod. fińska) przejechałem 56 tys. km (bieżnik 5 mm) i spisywały się do końca ogólnie lepiej. Mam problem z odpowiedzią na pytanie - "czy poleciłbym ten produkt przyjacielowi?" Odpowiem tak: do głębokości bieżnika z cyferką "6" (czyli przebieg ok. 30 tys. km) - TAK, ale gdy ona zniknie – to już NIE (przynajmniej do auta zbliżonego wielkością i wagowo do mojego – Kia Carens 1,7 CRDi).

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@24opony.pl

pn-pt: 8-16, sb: nieczynne

801 002 140

52 561 11 40

Płatności
Copyright © 2010-2019 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nokian WR D3 205/55R16 91 T

265.00 zł

801 002 140

52 561 11 40

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia