Rosava Snowgard Van stosowana jest w samochodach o małej pojemności. Przystosowana do stosowania w specyficznych warunkach zimowych w krajach europejskich. Zapewnia stabilną trakcję i prowadzenie w suchych i zaśnieżonych warunkach, wykazując przy tym oszczędność paliwa, płynną pracę i trwałość.
Rzeźba bieżnika ma niekierunkowy wzór z symetrycznymi elementami. Bloki są znacznie powiększone, co nie tylko zwiększa powierzchnię styku z nawierzchnią, ale także zapewnia równomierne rozłożenie nacisku na nią. W rezultacie trakcja jest pewna, a ryzyko nierównomiernego zużycia znacznie zredukowane.
Zastosowanie bloków z zygzakowatymi krawędziami poprzecznymi znacznie zwiększa efektywność trakcji na śniegu. Przy niskim współczynniku trakcji, wysokie osiągi uzyskuje się dzięki zastosowaniu wielu lameli. Ich kształt litery Z zwiększa długość tworzonych krawędzi, co zmniejsza ryzyko poślizgnięcia się opony podczas przyspieszania i zablokowania jej podczas zwalniania.
Bloki barkowe mają konstrukcję dwuwarstwową, a sztywne mostki pomiędzy nimi znajdują się nie tylko po wewnętrznej, ale i zewnętrznej stronie bieżnika. W rezultacie uzyskuje się bardziej stabilne manewrowanie, płynniejszą pracę i mniejsze nierównomierne zużycie.
Zalety Rosava Snowgard Van
-
Duże bloki i zoptymalizowany profil bieżnika poszerzają powierzchnię styku opony z podłożem, nadając jej kwadratowy kształt;
-
zygzakowate krawędzie bloków strefy centralnej zwiększają przyczepność wzdłużną na śniegu;
-
podwójne bloki barkowe zapobiegają znoszeniu bocznemu podczas manewrowania, zapewniają szybkie i precyzyjne kierowanie, zapobiegają nierównomiernemu zużyciu.
Dowiedz się więcej o oponach Rosava