Opinie o oponach Gripmax Inception A/T

Gripmax

Gripmax Inception A/T

zachowanie na suchej nawierzchni

3.33

zachowanie na mokrej nawierzchni

3.00

zachowanie na śniegu i lodzie

2.67

zachowanie na błocie pośniegowym

2.33

komfort

3.67

poziom hałasu

3.67

wygląd

4.33

opory toczenia

3.67

zużycie

3.67

Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

Szczegółowe opinie o oponach Gripmax Inception A/T

użytkownik:

Mike Nee

4.00/6

rozmiar opony

265/50R20

pojazd

Mazda CX-9 2008r. SUV CX-9 - 3.7 V6 (201 kW)

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

4.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

3.00

zachowanie na śniegu i lodzie

1.00

zachowanie na błocie pośniegowym

1.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

6.00

Komentarz: W obecnych warunkach pogodowych mam tylko porównanie do poprzednich opon letnich Nokian ZLine SUV, gdyż zima dopiero przed nami. Jeżdżę Mazdą CX-9 (auto troszkę ponad 2t) i Nokiany używalem głównie szosowo (tj. na utwardzonych nawierzchniach). Gripmaxy nie pozwalają na takie beztroskie pokonywanie krętych tras, do jakiego przyzwyczaiły mnie Nokiany - prędkość ustawiona na tempomacie i skupienie na trzymaniu linii w zakręcie. Tuatary trzeba popracować hamulcem i gazem. Na mokrej nawierzchni jest to jeszcze bardziej odczuwalne - rzadko kiedy decyduje się podczas deszcze przejeżdżać 60km/h po zakrętach o kącie prostym (na co pozwalały Nokiany) - teraz jestem poniżej 50km/h. Na prostych odcinkach drogi, czy autostradach rzadko kiedy poruszam się szybciej niż pozwalają przepisy i nie widzę różnic. Tak samo podczas ruszania - nie następuje zerwanie przyczepności na asfalcie. Co do hamowania to i na suchym i mokrym uważam przyczepność Gripmaxów za niższą od Nokianów - po prostu jeżdżę teraz ostrożniej. Natomiast w warunkach dróg nieutwardzonych (drogi polne, leśne, trawiaste, piaszczyste, wysypane tłuczniem) jest znacząco lepiej. Mogę wjechać i wyjechać tam, skąd wcześniej mi się nie udało. Na drogach o nawierzchniach pokrytych korzeniami, czy różnymi rodzajami potłuczonych kamieni nie martwię się o zniszczenie opony. Do takiego trybu jazdy je kupiłem i spełniają swoje zadanie na 5. Oczywiście to nie MT wiem brodzenia w błocie, czy podjazdów pod piaszczyste wzniesienia nie uskuteczniam ale wyprawa na ryby, czy polną miedzą nie jest straszna.

użytkownik:

bolesław

1.00/6

rozmiar opony

235/70R16

pojazd

Land Rover Range Rover 1996r. Terenowy LARA - 2.5 D (83 kW)

przejechany dystans

50km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

1.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

1.00

zachowanie na śniegu i lodzie

1.00

zachowanie na błocie pośniegowym

1.00

komfort

1.00

poziom hałasu

1.00

wygląd

1.00

opory toczenia

1.00

zużycie

1.00

użytkownik:

wojtek

5.11/6

rozmiar opony

245/70R16

pojazd

Opel Frontera Sport 2003r. SUV UT2/4 - 2.2 DTI (85 kW)

przejechany dystans

3000km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

4.00

Copyright © 2010-2024 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.