KLASA PREMIUM

Vredestein Quatrac 5

175/70R13 82 T

Opony całoroczne Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Data produkcji: 2023/2024

C D B/69dB

Typ: Osobowe

Sezon: Całoroczne

Rozmiar: 175/70R13

Indeks nośności: 82 = max 475 kg
Maksymalne obciążenie na jedną oponę.

Indeks prędkości: T = max 190 km/h

Gwarancja: 3 lata

Zobacz inne opony marki Vredestein

Zmień rozmiar

294
zł/szt.
DARMOWA DOSTAWA

Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.

Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.

Kup teraz, otrzymasz 22.03-25.03

Dostępność: w magazynie

Dostawa 3-4 dni robocze.

Przewidywana data doręczenia:

22.03.2024 - 25.03.2024

Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.

Dostępność: średnia ilość

Dostępność: średnia ilość w magazynie

Kup opony z montażem
w serwisie

Zamów opony z montażem w wybranym serwisie.

Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Opony całoroczne są idealne dla kierowców, którzy chcą korzystać z zalet opony zimowej lub letniej. Uniwersalna rzeźba bieżnika ma za zadanie dobrze poradzić sobie w zróżnicowanych warunkach. Z kolei mieszanka gumowa jest specjalnie zaprojektowana, by nie tracić swoich właściwości w szerokim spektrum temperatur.

Z jakiego segmentu pochodzą Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T?

Model Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T, który właśnie wybierasz pochodzi z segmentu premium. Znajdują się w nim opony najbardziej uznanych marek, często wyróżniające się jakością wykonania i parametrami jezdnymi. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz budowane latami know-how producenta świadczą, że otrzymany produkt ma bardzo wysoką jakość.

Rodzaj bieżnika Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Asymetryczna rzeźba bieżnika w modelu Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T należy do najbardziej zaawansowanych w branży. Wyróżnia ją zróżnicowany układ elementów w dwóch oddzielnych strefach. Zewnętrzna strona najczęściej odpowiada za stabilność i przyczepność, a wewnętrzna ma skutecznie odprowadzać wodę. Opony Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T o asymetrycznym bieżniku to zaawansowane rozwiązanie, na które stawiają wymagający kierowcy!

Grupa producencka Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Grupa producencka to inaczej koncern, do którego należy wybrana marka opon. Oprócz liderów branży wyróżniamy licznych producentów z całego świata: Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Tajwanu, Indonezji i wielu innych krajów. Firmy te pochodzą z każdego segmentu cenowego: ekonomicznego, średniego oraz premium.

Dla jakiego typu pojazdu przeznaczone są Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T?

Opony do samochodów osobowych mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa pojazdu. Z odpowiednio dopasowanym ogumieniem, kierowca może podróżować bezpiecznie, przyjemnie i wykorzystać pełen potencjał swojego pojazdu. Opony osobowe Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T w zależności od rozmiaru pasują do szerokiej gamy aut – od miejskich, przez większe samochody rodzinne, aż po usportowione sedany. Wybierając ten model, zyskujesz przemyślane konstrukcyjnie ogumienie, które jest dobrze dostosowane do samochodów osobowych!

Gwarancja ogumienia Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Opony Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T posiadają czas gwarancji na okres 3 lat. Dokładne warunki gwarancji, które określa producent opony zawiera karta gwarancyjna.

Ogumienie to jedna z najważniejszych części pojazdu. Jakość opon jest jednym z czynników wpływających na ich okres gwarancyjny. Opony z klasy premium cechują się często dłuższym okresem gwarancyjnym z dwóch głównych powodów:

  • w oponach klasy premium stosowane są liczne technologie,

  • opony premium prezentują wysoką jakość.

Etykieta Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Nowa etykieta UE

Opór toczenia (efektywność paliwowa)

Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.

Poziom hałasu

Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.

Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)

Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.

Przyczepność na lodzie (opony zimowe)

Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.

Gwarancja

3 lata <br />gwarancji
Sprawdź gwarancję powyższego producenta! Wiemy, jak istotna jest gwarancja ogumienia.
W pliku znajdziesz wszelkie informacje na ten temat.

Parametry Vredestein Quatrac 5 175/70R13 82 T

Rodzaj pojazdu

Osobowe

Sezon

Całoroczne

Producent

Vredestein

Nazwa opony

Quatrac 5

Rozmiar

175/70R13

Rodzaj bieżnika

asymetryczny

Klasa opony

Klasa Premium

Gwarancja

3 lata

Indeks nośności

82 = max 475 kg

Indeks prędkości

T = max 190 km/h

Opór toczenia

D

Przyczepność na mokrej nawierzchni

C

Hałas zewnętrzny

B/69dB

Wzmocnienie (XL)

Nie

Rant ochronny (FR)

Nie

Homologacja

Nie

Raty

Możliwość zakupu opon na raty jest dostępna na stronie 24opony, a cały proces ogranicza się do kilku prostych kroków: wyboru modelu opon, wypełnienia wniosku, potwierdzenia tożsamości, oceny zdolności kredytowej przez Bank oraz cieszenia się nowym kompletem opon kupionym w wygodnych ratach.

Opinie

98% klientów

poleca tę oponę

5.1

Ogólna ocena

Zalety opony Vredestein Quatrac 5

  • Estetyczny design opony
  • Dobre zachowanie na suchej nawierzchni
  • Komfortowa jazda

Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.

użytkownik:

Tomek

5.56/6

rozmiar opony

205/60R16

pojazd

VW Caddy Maxi 2009r. Van

przejechany dystans

90000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

Komentarz: Już 2gi komplet zacząłem, tzn, stare na tył, nowe na przód przed zimą, wypadły 2 opony z przebiegiem 80 000km, na zimę się już nie nadawały, wytarte do TWR-a letniego. Opony teoretycznie troszkę za duże w stosunku do oryginalnego rozmiaru 205/55/16, ale nie zauważyłem żeby coś nie pasowało, wskazania prędkości na liczniku dalej zawyżone, ale bardzo mało (ok. 1,5-2km/h przy 100km/h na nowych oponach). Jeśli chodzi o prowadzenie to bez zastrzeżeń w warunkach bezśniegowych, na śniegu jednak troszkę gorsze od przyzwoitych zimówek, ale bez tragedii, większość zimówek po 1-2 sezonach jest gorsza niż te całoroczne świeże. Opony troszkę hałasują na zakrętach w niskich temperaturach na suchej nawierzchni. Opony eksploatuję w dosyć ciężkim Caddy Maxi CNG przy ciśnieniu 3,5/3,2bar (przód/tył) i muszę przyznać że trwałość jest całkiem przyzwoita. Rozważałem przesiadkę na nowe Pirelli całoroczne, ale ponieważ dosyć dużo eksploatuję auto w warunkach zimowych to jednak bardziej do mnie przemawiała dzielona rzeźba bieżnika z wyraźnie zimową częścią w Quatrac-ach 5 i na razie nie widzę konkurencji dla tych opon.

użytkownik:

Tomek

5.67/6

rozmiar opony

205/60R16

pojazd

VW Caddy Maxi 2009r. Van

przejechany dystans

60000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

Komentarz: Opony sprawuja sie doskonale zarowno w lecie jak i zima. Zaliczylem na nich cieplejsze rejony europy, typu wyjazd do Bulgari czy Wloch i to w stromych gorach, jak i nasze gory w zimie. W lecie nie mialem okazji zaowazyc roznicy w stosunku do opon letnich, w zime nowe opony sprawuja sie rownie dobrze jak wiele zimowych, ele po zuzyciu ok. 35% bieznika juz przyczepnosc na sniegu nieznacznie spada, w efekcie przed zima opony z przodu spadaja na tyl, a z przodu laduja nowe. Obecnie do wymiany ida opony tylne o przebiegu ok. 100000km. W moim aucie te opony sprawuja sie znacznie lepiej niz poprzednie wielosezonowe goodyear vector 4season. Zastanawialem sie nad nowymi Michelinami CrossClimate, ale bardziej do mnie przemawia asymetryczna budowa bieznika Vredesteinow niz zaawansowana budowa uniwersalnego bieznika Michelinow. Po prostu nie wiem jak one beda dzialac jak sie nieco zuzyja, na razie roznica punktow w opinniach jest zbyt mala. VW Caddy Maxi to ciezkie auto, opony to XL-ki, pracuja przy bardzo duzym cisnieniu ok. 3.2-3.5 bara.

użytkownik:

Devastator2150

5.22/6

rozmiar opony

185/65R14

pojazd

Fiat Marea 1997r. Sedan 185 - 1.6 16V (76 kW)

przejechany dystans

30000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

4.00

Komentarz: Ta opona jest kosmicznie dobra. Jeżdżę tylko na wielosezonówkach i to jest najlepsza wielosezonówka, jaką miałem. Lepsza nawet od super-drogiego GoodYeara. Szczególnie na mokrym ta opona pokazuje pazury, nie miałem pojęcia że wielosezonówka może być tak dobra w deszczu, przy poprzednich oponach byłem przyzwyczajony że muszę ekstra uważać na mokrym. Jedyną wadą jest to że łatwo się uszkadza i ździera przy hamowaniu na suchym - jeżeli system hamulcowy ściąga na jedną stronę, opona może się zdeformować - mi tak się stało. Nieodporna też na uderzenia w krawężniki, szczególnie przy niskim ciśnieniu. Odkąd jednak ciśnienia pilnuję co 2 tygodnie, dopompowując oponę (felga krzywa, ucieka powietrze) nie mam żadnych problemów. Uwaga: sprawdźcie jakie ciśnienia podaje producent (Vredstein), bo na pewno jeździcie na nieprawidłowym. Np. dla mojego auta podaje 2,4 bara z przodu i 2,6 bara z tyłu. Przy odpowiednim dopompowaniu jeździ się rewelacyjnie a opona sprawdza się genialnie w każdych warunkach.

Copyright © 2010-2024 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.