OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
265/50R19 110 W
Całoroczna
5.1
Zobacz inne opony marki Vredestein
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Dostawa 5-6 dni roboczych.
Przewidywana data doręczenia:
08.05.2025 - 09.05.2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: średnia ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Vredestein Quatrac 5 265/50R19 110 W XL FR 3PMSF
Opony całoroczne są idealne dla kierowców, którzy chcą korzystać z zalet opony zimowej lub letniej. Uniwersalna rzeźba bieżnika ma za zadanie dobrze poradzić sobie w zróżnicowanych warunkach. Z kolei mieszanka gumowa jest specjalnie zaprojektowana, by nie tracić swoich właściwości w szerokim spektrum temperatur.
Model Vredestein Quatrac 5 265/50R19 110 W XL FR 3PMSF, który właśnie wybierasz pochodzi z segmentu premium. Znajdują się w nim opony najbardziej uznanych marek, często wyróżniające się jakością wykonania i parametrami jezdnymi. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz budowane latami know-how producenta świadczą, że otrzymany produkt ma bardzo wysoką jakość.
Asymetryczna rzeźba bieżnika w modelu Vredestein Quatrac 5 265/50R19 110 W XL FR 3PMSF należy do najbardziej zaawansowanych w branży. Wyróżnia ją zróżnicowany układ elementów w dwóch oddzielnych strefach. Zewnętrzna strona najczęściej odpowiada za stabilność i przyczepność, a wewnętrzna ma skutecznie odprowadzać wodę. Opony Vredestein Quatrac 5 265/50R19 110 W XL FR 3PMSF o asymetrycznym bieżniku to zaawansowane rozwiązanie, na które stawiają wymagający kierowcy!
Grupa producencka to inaczej koncern, do którego należy wybrana marka opon. Oprócz liderów branży wyróżniamy licznych producentów z całego świata: Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Tajwanu, Indonezji i wielu innych krajów. Firmy te pochodzą z każdego segmentu cenowego: ekonomicznego, średniego oraz premium.
Opony do samochodów osobowych mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa pojazdu. Z odpowiednio dopasowanym ogumieniem, kierowca może podróżować bezpiecznie, przyjemnie i wykorzystać pełen potencjał swojego pojazdu. Opony osobowe Vredestein Quatrac 5 265/50R19 110 W XL FR 3PMSF w zależności od rozmiaru pasują do szerokiej gamy aut – od miejskich, przez większe samochody rodzinne, aż po usportowione sedany. Wybierając ten model, zyskujesz przemyślane konstrukcyjnie ogumienie, które jest dobrze dostosowane do samochodów osobowych!
Opony Vredestein Quatrac 5 265/50R19 110 W XL FR 3PMSF posiadają czas gwarancji na okres 3 lat. Dokładne warunki gwarancji, które określa producent opony zawiera karta gwarancyjna.
Ogumienie to jedna z najważniejszych części pojazdu. Jakość opon jest jednym z czynników wpływających na ich okres gwarancyjny. Opony z klasy premium cechują się często dłuższym okresem gwarancyjnym z dwóch głównych powodów:
w oponach klasy premium stosowane są liczne technologie,
opony premium prezentują wysoką jakość.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Osobowe
Całoroczne
Vredestein
Quatrac 5
265/50R19
asymetryczny
Klasa Premium
3 lata
110 = max 1060 kg
W = max 270 km/h
B
C
B/72dB
Tak
Nie
98% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Vredestein Quatrac 5
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
Tomek
5.56/6
rozmiar opony
205/60R16
pojazd
VW Caddy Maxi 2009r. Van
przejechany dystans
90000km
styl jazdy
umiarkowany
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
6.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
zachowanie na śniegu i lodzie
5.00
zachowanie na błocie pośniegowym
komfort
poziom hałasu
wygląd
opory toczenia
zużycie
Komentarz: Już 2gi komplet zacząłem, tzn, stare na tył, nowe na przód przed zimą, wypadły 2 opony z przebiegiem 80 000km, na zimę się już nie nadawały, wytarte do TWR-a letniego. Opony teoretycznie troszkę za duże w stosunku do oryginalnego rozmiaru 205/55/16, ale nie zauważyłem żeby coś nie pasowało, wskazania prędkości na liczniku dalej zawyżone, ale bardzo mało (ok. 1,5-2km/h przy 100km/h na nowych oponach). Jeśli chodzi o prowadzenie to bez zastrzeżeń w warunkach bezśniegowych, na śniegu jednak troszkę gorsze od przyzwoitych zimówek, ale bez tragedii, większość zimówek po 1-2 sezonach jest gorsza niż te całoroczne świeże. Opony troszkę hałasują na zakrętach w niskich temperaturach na suchej nawierzchni. Opony eksploatuję w dosyć ciężkim Caddy Maxi CNG przy ciśnieniu 3,5/3,2bar (przód/tył) i muszę przyznać że trwałość jest całkiem przyzwoita. Rozważałem przesiadkę na nowe Pirelli całoroczne, ale ponieważ dosyć dużo eksploatuję auto w warunkach zimowych to jednak bardziej do mnie przemawiała dzielona rzeźba bieżnika z wyraźnie zimową częścią w Quatrac-ach 5 i na razie nie widzę konkurencji dla tych opon.
5.67/6
60000km
Komentarz: Opony sprawuja sie doskonale zarowno w lecie jak i zima. Zaliczylem na nich cieplejsze rejony europy, typu wyjazd do Bulgari czy Wloch i to w stromych gorach, jak i nasze gory w zimie. W lecie nie mialem okazji zaowazyc roznicy w stosunku do opon letnich, w zime nowe opony sprawuja sie rownie dobrze jak wiele zimowych, ele po zuzyciu ok. 35% bieznika juz przyczepnosc na sniegu nieznacznie spada, w efekcie przed zima opony z przodu spadaja na tyl, a z przodu laduja nowe. Obecnie do wymiany ida opony tylne o przebiegu ok. 100000km. W moim aucie te opony sprawuja sie znacznie lepiej niz poprzednie wielosezonowe goodyear vector 4season. Zastanawialem sie nad nowymi Michelinami CrossClimate, ale bardziej do mnie przemawia asymetryczna budowa bieznika Vredesteinow niz zaawansowana budowa uniwersalnego bieznika Michelinow. Po prostu nie wiem jak one beda dzialac jak sie nieco zuzyja, na razie roznica punktow w opinniach jest zbyt mala. VW Caddy Maxi to ciezkie auto, opony to XL-ki, pracuja przy bardzo duzym cisnieniu ok. 3.2-3.5 bara.
Devastator2150
5.22/6
185/65R14
Fiat Marea 1997r. Sedan 185 - 1.6 16V (76 kW)
30000km
szybki i agresywny
4.00
Komentarz: Ta opona jest kosmicznie dobra. Jeżdżę tylko na wielosezonówkach i to jest najlepsza wielosezonówka, jaką miałem. Lepsza nawet od super-drogiego GoodYeara. Szczególnie na mokrym ta opona pokazuje pazury, nie miałem pojęcia że wielosezonówka może być tak dobra w deszczu, przy poprzednich oponach byłem przyzwyczajony że muszę ekstra uważać na mokrym. Jedyną wadą jest to że łatwo się uszkadza i ździera przy hamowaniu na suchym - jeżeli system hamulcowy ściąga na jedną stronę, opona może się zdeformować - mi tak się stało. Nieodporna też na uderzenia w krawężniki, szczególnie przy niskim ciśnieniu. Odkąd jednak ciśnienia pilnuję co 2 tygodnie, dopompowując oponę (felga krzywa, ucieka powietrze) nie mam żadnych problemów. Uwaga: sprawdźcie jakie ciśnienia podaje producent (Vredstein), bo na pewno jeździcie na nieprawidłowym. Np. dla mojego auta podaje 2,4 bara z przodu i 2,6 bara z tyłu. Przy odpowiednim dopompowaniu jeździ się rewelacyjnie a opona sprawdza się genialnie w każdych warunkach.
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.