OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
225/45R17 94 W
Letnia
5.0
Zobacz inne opony marki Nexen
Zmień rozmiar
Opona niedostępna
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Odbierz w punkcie dziś
Wybierz punkt
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Nexen N8000 225/45R17 94 W XL
Nexen to marka stworzona w 1942 roku w Korei Południowej. Od 1987 roku związana z francuskim koncernem Michelin. W 2008 roku powstała filia w Niemczech, tworząc spółkę Nexen Tire Europe. Obecnie opony sprzedawane są w 120 krajach Europy.
Model N8000 to letnia opona klasy ekonomicznej produkowana z przeznaczeniem do samochodów osobowych w rozmiarach od 16 do 20 cali.
Nexen N8000 wyposażono w bieżnik asymetryczny, który bardzo dobrze wpływa na jakość jazdy w codziennym użytkowaniu i zmniejsza ryzyko wystąpienia aquaplaningu. Nowoczesne rozwiązanie technologiczne zwiększa odporność opony na obciążenia. Wydłużony okres eksploatacji jest efektem stosowania najwyżej jakości materiałów. Model N8000 cechuje wysoka trwałość i odporność na uszkodzenia oraz ścieranie. Cechą charakterystyczną jest bardzo dobry stosunek ceny do jakości.
Bieżnik asymetryczny dominuje wśród opon letnich. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów. Oponę asymetryczną pierwszy raz wyprodukowano w 1964 roku a była to Michelin X-AS.
Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Część zewnętrzna bieżnika odpowiada za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część odpowiada za przyczepność podczas hamowania - szybko i skutecznie odprowadza wodę. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.
Główne zalety takiego bieżnika to bardzo dobra trakcja na zakrętach nawet przy większej prędkości oraz łatwiejsze odprowadzanie wody – ochrona przed aquaplaningiem. Bieżnik asymetryczny zużywa się wolniej, co sprawia, że możemy dłużej użytkować oponę.
Opony klasy średniej, zwane inaczej „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.
Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.
Klasa średnia opon dedykowana jest dla pojazdów osobowych klasy średniej i tańszych samochodów. Jeśli jeździsz spokojnie zarówno w mieście jak i w dalsze trasy oraz cenisz sobie bezpieczeństwo, to opony klasy średniej są właśnie dla Ciebie.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Osobowe
Letnie
Nexen
N8000
225/45R17
asymetryczny
Klasa Średnia
5 lat
94 = max 670 kg
W = max 270 km/h
D
C
B/70dB
Tak
Nie
100% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Nexen N8000
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
Rafal
4.33/6
rozmiar opony
225/45R18
pojazd
Mazda 6 2012r. 4/5 drzwi GH - 2.5 MZR (125 kW)
przejechany dystans
15000km
styl jazdy
umiarkowany
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
5.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
hamowanie
zachowanie na łukach
4.00
komfort
poziom hałasu
wygląd
opory toczenia
zużycie
Komentarz: Myśląc o sprzedaży auta w przyszłym roku, wymieniłem zjechane Dunlopy, z którymi dostałem Mazdę na budżetowe Nexeny. W tej chwili przejechałem na tych koreańczykach 15 tyś km więc opinia powinna być miarodajna. Jeśli chodzi o zachowanie w czasie jazdy daję bardzo dużego plusa, niczym nie odstają od poprzednich dunlopów. Trakcja na suchej, mokrej nawierzchni ok. Test hamowania zaliczony tydzień temu, kiedy na autostradzie przy ponad 140 km/h wyprzedzając ciężarówkę, zajechał mi drogę inny kierowca - liczyłem, że jazdę zakończę na jego tyłku, centymetry dzieliły nas od kolizji. Tyle dobrego.... Niestety opony mają jedną dużą wadę - są małoodporne na uszkodzenia boczne. W jednej po najechaniu na dziurę przy niedużej prędkości po jakimś czasie wyskoczył bąbel, opona wyrzucona na śmieci, zamieniona drugim nexenem. Kolejna opona przecięta na boku po najechaniu na nieduży krawężnik przy wolnej jeździe, zamieniona kolejnym nexenem. Bilans taki, że w ciągu 1,5 roku kupiłem ich 6 sztuk. Jestem pewien, że poprzedni Dunlop wytrzymałby to, zresztą w nie takie dziury wjeżdżał. Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup niech uważa na dziury i krawężniki a opona odwdzięczy się dobrymi własnościami jezdnymi.
kazik
4.89/6
245/40R19
Opel Insignia 2009r. 4/5 dzwi OGA - 2.8 V6 Turbo (191 kW)
10000km
6.00
Komentarz: opony zostały zamontowane ją jeżdżę i nie zwracam na nie uwagi Jest normalnie Każdemu polecam
Malinowy2305
5.11/6
235/50R18
Komentarz: Oponki bardzo fajne ciche,dobrze zachowują sie na mokrym
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.