OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
235/45R19 95 W
Letnia
5.1
Zobacz inne opony marki Nexen
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Dostawa w 2 dni robocze.
Przewidywana data doręczenia:
środa, 26 listopada 2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: duża ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Inne oferty opon Nexen N fera RU1 235/45R19 95 W FR
Nexen N fera RU1
235/45R19 95 W FR
Data produkcji: 2024/2025, produkcja: Korea
Dostawa 3-4 dni robocze.
27.11.2025 - 28.11.2025
Nexen N fera RU1 235/45R19 95 W FR
Nexen to marka stworzona w 1942 roku w Korei Południowej. Od 1987 roku związana z francuskim koncernem Michelin. W 2008 roku powstała filia w Niemczech, tworząc spółkę Nexen Tire Europe. Obecnie opony sprzedawane są w 120 krajach Europy.
Nexen N fera RU1 to letnia opona klasy ekonomicznej przeznaczona do samochodów typu SUV klasy średniej i wysokiej. Produkowane są w rozmiarach od 15 do 22 cali.
Model N fera RU1 posiada asymetryczny bieżnik, który szybko odprowadza wodę z powierzchni opony oraz zapewnia krótką drogę hamowania. Specjalna technologia produkcji odpowiada za spowolnione zużywanie opony. Niskie opory toczenia redukują zużycie paliwa. Najważniejszym elementem Nexen N fera RU1 jest centralne żebro , które zapewnia stabilna jazda nawet podczas pokonywania ostrych zakrętów.
Bieżnik asymetryczny dominuje wśród opon letnich. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów. Oponę asymetryczną pierwszy raz wyprodukowano w 1964 roku a była to Michelin X-AS.
Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Część zewnętrzna bieżnika odpowiada za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część odpowiada za przyczepność podczas hamowania - szybko i skutecznie odprowadza wodę. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.
Główne zalety takiego bieżnika to bardzo dobra trakcja na zakrętach nawet przy większej prędkości oraz łatwiejsze odprowadzanie wody – ochrona przed aquaplaningiem. Bieżnik asymetryczny zużywa się wolniej, co sprawia, że możemy dłużej użytkować oponę.
Opony klasy średniej, zwane inaczej „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.
Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.
Klasa średnia opon dedykowana jest dla pojazdów osobowych klasy średniej i tańszych samochodów. Jeśli jeździsz spokojnie zarówno w mieście jak i w dalsze trasy oraz cenisz sobie bezpieczeństwo, to opony klasy średniej są właśnie dla Ciebie.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Osobowe
Letnie
Nexen
N fera RU1
235/45R19
asymetryczny
Klasa Średnia
5 lat
95 = max 690 kg
W = max 270 km/h
D
B
B/71dB
Nie
Tak
100% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Nexen N fera RU1
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
Przemysław Tejkowski
4.67/6
rozmiar opony
225/65R17
pojazd
Honda CR-V 2007r. SUV RE5,RE6,RE7 - 2.2 CTDI (103 kW)
przejechany dystans
240000km
styl jazdy
umiarkowany
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
6.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
4.00
hamowanie
zachowanie na łukach
5.00
komfort
poziom hałasu
3.00
wygląd
opory toczenia
zużycie
Komentarz: Z opon jestem zadowolony, ocenę na mokrej nawierzchni wpisałem intuicyjnie ( nie mam doświadczeń z ta opona i mokrą nawierzchnią ). Pewne nieścisłości mogą wynikać nie z właściwości opony, a ze specyficznego zachowania się SUV-a, którym jeżdżę. Ostatnio bylem zmuszony do bardzo ostrego zachowania na suchej nawierzchni. opony zachowały się bardzo dobrze. Wpisałem byle jak silnik. Mój to 2.400 cm. Wersja amerykańska. Pozdrawiam.
Sylwester
4.89/6
Honda CR-V 2008r. SUV RE5,RE6,RE7 - 2.2 CTDI (103 kW)
1500km
Komentarz: Witam, zakupione nie dawno, trudno ocenić wszystkie aspekty opony. Nie wszystkie gwiazdki na 6, powód zbyt krótki okres użytkowania. Jedno mogę wyrazić, używałem wcześniej Continentala i to była pomyłka, te opony są naprawdę ciche i jazda na nich jest naprawdę komfortowa. Pozdrawiam ARS-PUR
Magda
5.78/6
215/45R18
Mazda 3 2017r. 4/5 drzwi BM - 2.0 SkyActive-G 120 (88 kW)
15000km
Komentarz: Po pierwszym sezonie brak powodów do narzekania, wcześniej jeździłam na Fuldach, są bardzo porównywalne i na pewno cichsze.
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.