Ocena opony
Ten model nie posiada jeszcze opinii użytkowników.
Dunlop SportMax GP Racer D211 to letnia opona klasy premium, stworzona z myślą o najbardziej wymagających motocyklistach korzystających z torów wyścigowych. Została zaprojektowana z myślą o jeździe w suchych warunkach, gdzie liczy się maksymalna przyczepność i precyzyjne prowadzenie. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych mieszanek gumowych oraz konstrukcji opracowanej pod kątem jazdy torowej, opona gwarantuje doskonałą stabilność i pełną kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Model ten jest dedykowany motocyklom sportowym oraz wyścigowym klasy Supersport i Superstock, zapewniając najwyższy poziom trakcji oraz odporność na obciążenia występujące w ekstremalnych warunkach torowych. Opona Dunlop SportMax GP Racer D211 ma niemal gładki bieżnik typu slick z minimalną ilością rowków, co maksymalizuje powierzchnię styku opony z nawierzchnią. Taki wzór bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność i precyzję prowadzenia na suchym torze, jednak nie jest przystosowany do jazdy po mokrej nawierzchni.
Zalety opon Dunlop SportMax GP Racer D211
- Zapewnia maksymalną przyczepność na suchym torze — dzięki niemal gładkiej powierzchni bieżnika, przekłada się to na precyzyjne prowadzenie i lepszą kontrolę podczas szybkiej jazdy,
- konstrukcja i mieszanki gumowe — zostały zoptymalizowane pod kątem wytrzymałości w ekstremalnych warunkach torowych, co pozwala na dłuższe sesje treningowe i wyścigowe bez utraty parametrów,
- minimalna ilość rowków w bieżniku — redukuje opory toczenia, poprawiając dynamikę i przyspieszenie motocykla,
- idealna do zastosowań wyłącznie na torze — sprawdza się tam, gdzie liczy się maksymalna wydajność i bezpieczeństwo w suchych warunkach.
Budowa bieżnika opon Dunlop SportMax GP Racer D211
Bieżnik opony Dunlop SportMax GP Racer D211 to niemal gładka powierzchnia typu slick z minimalną ilością rowków, zaprojektowana z myślą o maksymalnej przyczepności na suchym torze. Dzięki takiej konstrukcji, opona zapewnia największą możliwą powierzchnię styku z nawierzchnią, co przekłada się na doskonałą kontrolę i stabilność podczas szybkiej jazdy oraz precyzyjne prowadzenie motocykla.
Minimalna liczba rowków pełni funkcję pomocniczą — ułatwia odprowadzanie ciepła i nieznacznie wspiera trakcję w sytuacjach, gdy nawierzchnia nie jest idealnie sucha. Całość bieżnika jest zoptymalizowana pod kątem równomiernego zużycia oraz minimalizacji oporów toczenia, co przekłada się na lepsze osiągi i wydłużony czas eksploatacji podczas treningów i wyścigów torowych.
Dowiedz się więcej o oponach Dunlop