Opona Continental ContiWinterContact TS860
ContiWinterContact TS860 - lider wśród opon zimowych.
Opona Continental ContiWinterContact TS 860 to następca bardzo popularnej opony ContiWinterContact TS850. To opona przeznaczona do samochodów osobowych kompaktowych i klasy średniej. Występuje w 36 rozmiarach w przedziale od 14 do 17 cali. Opona ta zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa i rewelacyjne zachowanie zarówno na suchych, mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. W porównaniu z ze swoją poprzedniczką, oponą Continental ContiWinterContact TS 850, TS 860 zapewnia skrócenie drogi hamowania o 4 proc. na oblodzonej drodze.
ContiWinterContact TS860 - najlepsza opona zimowa według testów
Opona ContiWinterContact TS860 wygrywa niemal wszystkie testy opon zimowych. Jej ulepszona mieszanka gumowa"Cool Chili" z większą domieszką krzemionki, wielokanałowy wzór lameli bieżnika oraz specjalne kanały do odprowadzania wody spod opony sprawiają, że opona jest bezpieczna na wszystkich rodzajach nawierzchni, a na dodatek jest cicha i komfortowa.
Opony kierunkowe – bardzo dobre osiągi na mokrej nawierzchni
Bieżnik kierunkowy dominuje wśród opon zimowych. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Wybierając opony zastanów się jaki jest Twój styl jazdy i w jakich warunkach będą użytkowane. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.
Jak rozpoznajemy opony kierunkowe?
Opona kierunkowa składa się z dwóch takich samych części. Kształt bieżnika przypomina literę V lub U. Model należy montować zgodnie z zaleceniami producenta. Oznaczenie znajduje się na boku opony i jest to zazwyczaj forma strzałki lub napis „ROTATION”. Kierunek toczenia musi być zgodny z kierunkiem jazdy. W innym przypadku przyczepność ulegnie pogorszeniu a opona będzie pracowała głośniej.
Zalety bieżnika kierunkowego
Do dzisiaj nie stworzono technologii, która poprawiłaby wszystkie osiągi jednocześnie. Główne zaletą bieżnika kierunkowego jest szybkie odprowadzenie wody spod opony za pomocą szerokich rowków na obwodzie oraz lejkowatych rowków poprzecznych. Odporność na aquaplaning jest wyższa w tym przypadku o ok. 20 – 30% w porównaniu z innymi typami bieżnika. Bieżnik kierunkowy doskonale poradzi sobie z błotem pośniegowym oraz w trakcie ulewy. Dodatkową zaletą bieżnika jest atrakcyjny wygląd oraz niski opór toczenia.
Opony Premium – gwarancja producenta
Opony tej klasy są najbardziej nowoczesne a producenci nie szczędzą środków na testy i rozwój. Wykonane są z najnowocześniejszych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach nawet tych najbardziej ekstremalnych.
Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!
Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.
Opony premium – dla jakich samochodów?
Opona klasy wyższej przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.
Continental AG to niemiecka spółka akcyjna, która powstała 8 października 1871 w Hanowerze.
To światowy producent opon do samochodów osobowych oraz ciężarowych, autobusów, rolniczych. Marki należące do koncernu Continental: General Tire, Semperit oraz Barum. Continental jest jednym z wiodących dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego na świecie. Zatrudnia obecnie około 208 000 pracowników w 53 krajach. W 2014 r. osiągnął obroty wysokości 34,5 miliardów euro. Klientami firmy są czołowi producenci samochodów osobowych, dostawczych i autobusów, między innymi.: BMW, Daimler AG, Freightliner Trucks, Ford, General Motors, Honda, Iveco, Koegel, Porsche, Renault, Schmitz, Toyota, Volkswagen, Volvo.
Marki należące do Continental: Continental, Barum, Semperit, Uniroyal, Mabor, Gislaved, Viking, General Tire, Matador.
Continental – czwarty największy producent opon na świecie
Continental-Caoutchouc und Gutta-Percha Compagnie – to pełna nazwa, pod którą marka zaczęła działalność 8 października 1871 roku. Produkowano opony z utwardzonej gumy do wozów i rowerów oraz tkaniny gumowane. W tamtym czasie przemysł motoryzacyjny nie istniał. W 1892 firma Continental wprowadziła opony pneumatyczne do rowerów. Continental wyprodukował pierwsze opony ( bez bieżnika ) do automobilów. Pierwszą oponę do samochodów osobowych posiadającą bieżnik wyprodukowano 1904 roku.
Wybuch pierwszej wojny światowej zatrzymał rozwój firmy. Firma Goodrich, która wykupiła pakiet udziałów w niemieckim przedsiębiorstwie przyczyniła się do dalszego rozwoju. Dzięki tej współpracy Continental zaczął odbudowywać swoją markę. Continental stał się potentatem na rynku niemieckim a niedługo potem związał się z Oplem. Plany koncernowi pokrzyżowała II wojna i Continental znów musiał skorzystać z pomocy Amerykanów. W czerwcu 1945 roku wznowiono produkcję.
Ekspansja firmy trwa do dziś. Koncern przejął skandynawskie: Gislaved i Viking, amerykańską markę Uniroyal, austriacki Semperit, amerykański General Tire Inc. oraz czeski Barum. Otworzył fabryki m.in. w Argentynie, Meksyku, RPA, na Słowacji, w Rumunii i Malezji.
Continental trafił do Księgi Rekordów Guinnessa dzięki oponom ContiSportContact Vmax. W roku 2008 Porsche 911 GT 9 wyposażone w te opony rozpędziło się do 409 km/h na torze we włoskim Nardo.
Polski oddział koncernu Continental AG powstał w styczniu 1997 roku.