OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
205/65R16 107 T
Zimowa
5.0
Zobacz inne opony marki Michelin
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Dostawa 5-6 dni roboczych.
Przewidywana data doręczenia:
09.05.2025 - 12.05.2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: duża ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Inne oferty opon Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF
Michelin Agilis Alpin
205/65R16 107 T C 3PMSF
Data produkcji: 2022
Dostępność: średnia ilość w magazynie
Dostawa 3-4 dni robocze.
07.05.2025 - 08.05.2025
Data produkcji: nie starsza niż 24 miesiące
Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF
Opony zimowe mają bardziej miękki skład gumy niż ich letnie odpowiedniki, co zapewnia lepszą przyczepność i hamowanie na oblodzonych i zaśnieżonych nawierzchniach. Opony zimowe mają zazwyczaj większą głębokość bieżnika i twardszą mieszankę gumową, co korzystnie wpływa na przyczepność i bezpieczeństwo.
Model Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF, który właśnie wybierasz pochodzi z segmentu premium. Znajdują się w nim opony najbardziej uznanych marek, często wyróżniające się jakością wykonania i parametrami jezdnymi. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz budowane latami know-how producenta świadczą, że otrzymany produkt ma bardzo wysoką jakość.
Symetryczny wzór bieżnika Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF to jednolita rzeźba na całej powierzchni opony. Symetryczne ułożenie klocków sprawia, że rotacja opon nie wymaga zdejmowania ich z felgi. Konstrukcje tego typu charakteryzują się często niższymi oporami toczenia oraz dobrą wytrzymałością na zużycie. Wzór bieżnika w oponach Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF łączy dwie ważne cechy – sprawdzone osiągi i łatwość montażu!
Marka Michelin Tire Company została założona w 1889 roku przez braci Édouarda i André Michelin. Francuski producent zasłynął nie tylko z najwyższej jakości ogumienia, ale też prestiżowych przewodników turystycznych i wyróżnień gastronomicznych. Grupa producencka Michelin jest dziś jednym z liderów branży i zrzesza marki z całego świata, wśród których znajduje się też polski producent.
Opony do samochodów dostawczych muszą być specjalnie zaprojektowane, by wytrzymywać wielogodzinną eksploatację i wysokie obciążenie. Charakteryzują się mocniejszą konstrukcją oraz często wyższym profilem, który stanowi swoistą poduszkę dla skał i wybojów, które można znaleźć na drogach w obszarach wiejskich. Auto dostawcze stawia przed producentami opon specyficzne wyzwania, a model Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF to znakomita odpowiedź na potrzeby tych pojazdów!
Opony Michelin Agilis Alpin 205/65R16 107 T C 3PMSF posiadają czas gwarancji na okres 5 lat. Dokładne warunki gwarancji, które określa producent opony zawiera karta gwarancyjna.
Ogumienie to jedna z najważniejszych części pojazdu. Jakość opon jest jednym z czynników wpływających na ich okres gwarancyjny. Opony z klasy premium cechują się często dłuższym okresem gwarancyjnym z dwóch głównych powodów:
w oponach klasy premium stosowane są liczne technologie,
opony premium prezentują wysoką jakość.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Dostawcze
Zimowe
Michelin
Agilis Alpin
205/65R16
symetryczny
Klasa Premium
5 lat
107 = max 975 kg
T = max 190 km/h
D
B
B/71dB
Nie
86% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Michelin Agilis Alpin
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
v8tatra
4.89/6
rozmiar opony
225/75R16
pojazd
Mercedes-Benz Sprinter II 2016r. Dostawczy MSPR - 2.2d (110 kW)
przejechany dystans
40000km
styl jazdy
spokojny
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
4.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
zachowanie na śniegu i lodzie
6.00
zachowanie na błocie pośniegowym
komfort
poziom hałasu
wygląd
opory toczenia
zużycie
2.00
Komentarz: wybrałem te opony ze względu na przeładunek (sprinter 316 ) ,ludzie indeks nośności w dzisiejszych czasach nie jest zobowiązujący do czegoś producenta, wulkanizacje mają to w d.. albo nie wiedzą. te opony to tzw super single czyli zamienniki bliźniaczych osi i po boku mają 5płócien, wybrałem je dlatego no i bo były klasy "sremium"i były dostępne. sprinter wychodzi na good''ach 235 z indeksem 117 i 5 płócien od czoła - wystrzeliły po 40 tyś . zaufałem znajomym z wulkanizacji i wziąłem wzmocniony do 119 i 7 płócien od czoła i jak montowali już wiedziałem że jestem w d.. bo po boku miały dokładnie dwie warstwy ! cienkie warstwy!. dokładnie po 41tys strzeliła. wniosek jak czegoś sam nie zrobisz nie sprawdzisz to g.. masz. takie czasy. bierzcie opony w łape przed zakupem i porównujcie. miśki miały b. miekki bieżnik. ale to bardzo. tzn powyżej zera nie powinno się latać z ładunkiem bo zje go b. szybko. drugi rozmiar super singli to 285/65 16 wejdą w tranzicie i sprinterze jeździ tego bardzo mało . dla tych co wiedzą po co te opony to dobre opony i nie jest to w celu oszczedności paliwa jak producent podaje )) pozdro dla qumatych, szerokość, strzeżcie sie nachodźców i bag ) aaaa nie oceniałem wyglądu bo to babska kategoria ))
DAWID
4.78/6
195/75R16
Iveco Daily 2003r. Dostawczy
80000km
umiarkowany
w mieście i poza miastem
5.00
Komentarz: Zrobiłem 80 tys km w 5 lat , dystans po połowie na pusto poł z ładunkiem plus przyczepa 3.5 t na haku , opona zimowa - uzytkowałem ją bez wymiany cały rok ! jezdziła przy + 40 stopniach upałach oraz zdarzyły się sytuacje awaryjne za granicą ful śnieg polecam mysle ze jeszcze około 30/40 tys km zrobi czyli 100tys kilometrów lekko ładunki jakie woziłem to po kilka ton na busie oraz przyczepa 3.5 t na haku dałem po 4 gwiazdki opory toczenia hałas komfort bo wiadomo jest to opona zimowa na której tez jezdziłem latem i letnie zapewne były by lepsze pod tym wzgledem jednak naprawde produkt super po 5 latach opona troszkę zaczyna parcieć guma ale auto stoi na dworze cały rok - nie ma tragedi w tym temacie polecam oponę na piątke
Andrzej
3.11/6
235/65R16
Mercedes-Benz Sprinter II 2008r. Dostawczy MSPR - 3.0
120000km
1.00
3.00
Komentarz: Te opony na zimę to masakra, nawet na mokrej nawierzchni bez śniegu, może dlatego że produkowane w Polsce, byłem kompletnie zaskoczony, na śniegu po prostu nie ma jazdy. Jeździłem przed nimi na "starych" michelinach co miały bieżnik w jodłę to jest różnica niebo a ziemia, i tutaj nie mówię o samym bieżniku ale o gumie też. Po dwóch latach lamele się naderwały na wszystkich oponach. Opony kupiłem zupełnie nowe. 3,2tyś komplet. Jedyny plus to na suchym asfalcie bardzo ciche.
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.