OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
215/75R14 112/110 T
Letnia
5.1
Zobacz inne opony marki Nexen
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Dostawa 5-6 dni roboczych.
Przewidywana data doręczenia:
01.12.2025 - 02.12.2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: duża ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Inne oferty opon Nexen Roadian CT8 215/75R14 112/110 T C
Nexen Roadian CT8
215/75R14 112/110 T C
Data produkcji: nie starsza niż 24 miesiące
Nexen Roadian CT8 215/75R14 112/110 T C
Nexen to marka stworzona w 1942 roku w Korei Południowej. Od 1987 roku związana z francuskim koncernem Michelin. W 2008 roku powstała filia w Niemczech, tworząc spółkę Nexen Tire Europe. Obecnie opony sprzedawane są w 120 krajach Europy.
Model Roadian CT8 to letnia opona klasy ekonomicznej produkowana z przeznaczeniem do samochodów dostawczych w rozmiarach od 13 do 16 cali. Charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości.
Model Nexen Roadian CT8 jest właśnie dla Ciebie! Zastosowano tu bieżnik asymetryczny, który bardzo dobrze wpływa na jakość jazdy w codziennym użytkowaniu. Nowoczesne rozwiązanie technologiczne zwiększa odporność opony na obciążenia. Rowki bieżnika posiadają kwadratowe zagłębienia, które dodatkowo wzmacniają oponę, przez co mamy gwarancję pełnej kontroli nad pojazdem zarówno na suchej jaki mokrej nawierzchni.
Bieżnik symetryczny dominuje wśród opon letnich. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Wybierając opony zastanów się jaki jest Twój styl jazdy i w jakich warunkach będą użytkowane. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów. Kierowcy często nie zdają sobie sprawy z tego, że bieżnik jest ważniejszy niż marka samochodu.
Opona symetryczna składa się z dwóch takich samych części. Kierunek toczenia nie ma tutaj znaczenia. W każdej pozycji opona ma takie same parametry. Dzięki temu możemy przekładać oponę w dowolny sposób, zapewniając w ten sposób równomierne zużycie. Opony symetryczne stosowane są najczęściej w małych pojazdach o małej mocy.
Do dzisiaj nie stworzono technologii, która poprawiłaby wszystkie osiągi jednocześnie. Bieżnik symetryczny jest najmniej zaawansowany technologicznie. Głównymi zaletami są: korzystna cena, prosty montaż, niski opór toczenia oraz komfort akustyczny. Z kolei do wad możemy zaliczyć słabe odprowadzanie wody, a co za tym idzie wydłużoną drogę hamowania.
Opony klasy średniej, zwane inaczej „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.
Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.
Klasa średnia opon dedykowana jest dla pojazdów osobowych klasy średniej i tańszych samochodów. Jeśli jeździsz spokojnie zarówno w mieście jak i w dalsze trasy oraz cenisz sobie bezpieczeństwo, to opony klasy średniej są właśnie dla Ciebie.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Dostawcze
Letnie
Nexen
Roadian CT8
215/75R14
symetryczny
Klasa Średnia
5 lat
112/110 = max 1120/1060 kg
T = max 190 km/h
C
A
A/69dB
Nie
100% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Nexen Roadian CT8
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
Krzysztof
5.67/6
rozmiar opony
225/70R15
pojazd
VW LT 2003r. Van 2DM-2DX* - 35/40/46 2.8 TDI
przejechany dystans
3000km
styl jazdy
umiarkowany
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
6.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
hamowanie
zachowanie na łukach
komfort
poziom hałasu
wygląd
opory toczenia
zużycie
3.00
Komentarz: zużycie będę mógł dostrzec dopiero po całym sezonie letnim, jednak wygląda, że już po kilku tysiącach jest zauważalne, co nawet przy kormoranach, używanych wcześniej, nie wypada najlepiej. Żadnych problemów póki co nie zauważyłem. Ładunki wytrzymują nie małe, więc nie mam większych zastrzeżeń. Jak za tą cenę, świetny wybór.
Dawid
6.00/6
Mercedes-Benz Sprinter 3T 2005r. Dostawczy MSPR - 316 CDI (115 kW)
42000km
spokojny
poza miastem
Komentarz: Jak na opony klasy ekonomicznej mogę polecić w 100 % u mnie są używane na autolawecie spalanie o 2 l mniej niż na zimowych ciche i świetnie się prowadzące
Theo
5.56/6
215/70R15
Fiat Ducato 2003r. Van 244 - 2.8 JTD 5/118
8000km
5.00
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.