OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
225/55R17 101 V
Letnia
5.3
Zobacz inne opony marki Goodyear
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Dostawa w 1 dzień roboczy.
Przewidywana data doręczenia:
poniedziałek, 5 maja 2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: średnia ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Inne oferty opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
225/55R17 101 V XL FR
Data produkcji: 2024/2025
Dostępność: duża ilość w magazynie
Dostawa w 2 dni robocze.
wtorek, 6 maja 2025
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR
Opony letnie to modele o twardszej mieszance gumowej, która dobrze przystosowuje się do jazdy na rozgrzanej nawierzchni. Montowane są najczęściej, gdy średnia temperatura wzrasta powyżej 7 stopni Celsjusza. Ogumienie dedykowane na letnie miesiące jest projektowane, by zapewniać komfort i bezpieczeństwo na suchej i mokrej nawierzchni oraz sprawniej zapobiegać zjawisku aquaplaningu.
Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR, który właśnie wybierasz pochodzi z segmentu premium. Znajdują się w nim opony najbardziej uznanych marek, często wyróżniające się jakością wykonania i parametrami jezdnymi. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz budowane latami know-how producenta świadczą, że otrzymany produkt ma bardzo wysoką jakość.
Asymetryczna rzeźba bieżnika w modelu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR należy do najbardziej zaawansowanych w branży. Wyróżnia ją zróżnicowany układ elementów w dwóch oddzielnych strefach. Zewnętrzna strona najczęściej odpowiada za stabilność i przyczepność, a wewnętrzna ma skutecznie odprowadzać wodę. Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR o asymetrycznym bieżniku to zaawansowane rozwiązanie, na które stawiają wymagający kierowcy!
Firma Goodyear Tire & Rubber Company została założona w 1898 roku przez Franka Seiberlinga. Siedziba marki znajduje się w Akron – amerykańskim zagłębiu opon w stanie Ohio. Choć początkowo firma skupiała się na produkcji gumowanych opon do powozów konnych, dziś grupa producencka jest jednym z niekwestionowanych liderów całej branży.
Opony do samochodów osobowych mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa pojazdu. Z odpowiednio dopasowanym ogumieniem, kierowca może podróżować bezpiecznie, przyjemnie i wykorzystać pełen potencjał swojego pojazdu. Opony osobowe Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR w zależności od rozmiaru pasują do szerokiej gamy aut – od miejskich, przez większe samochody rodzinne, aż po usportowione sedany. Wybierając ten model, zyskujesz przemyślane konstrukcyjnie ogumienie, które jest dobrze dostosowane do samochodów osobowych!
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 101 V XL J FR posiadają czas gwarancji na okres 5 lat. Dokładne warunki gwarancji, które określa producent opony zawiera karta gwarancyjna.
Ogumienie to jedna z najważniejszych części pojazdu. Jakość opon jest jednym z czynników wpływających na ich okres gwarancyjny. Opony z klasy premium cechują się często dłuższym okresem gwarancyjnym z dwóch głównych powodów:
w oponach klasy premium stosowane są liczne technologie,
opony premium prezentują wysoką jakość.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Osobowe
Letnie
Goodyear
Eagle F1 Asymmetric 3
225/55R17
asymetryczny
Klasa Premium
5 lat
101 = max 825 kg
V = max 240 km/h
A
B
B/70dB
Tak
JAGUAR (J)
97% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
Dawid
3.00/6
rozmiar opony
245/40R18
pojazd
Audi A 4 2009r. Avant B8 - 2.0 TDI Avant (125 kW)
przejechany dystans
8000km
styl jazdy
umiarkowany
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
3.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
hamowanie
zachowanie na łukach
1.00
komfort
2.00
poziom hałasu
5.00
wygląd
opory toczenia
zużycie
Komentarz: Bardzo cenię sobie bezpieczeństwo, dlatego podczas wyboru nie kierowałem się ceną. Do kupna wybranego przeze mnie modelu nakłoniły mnie zarówno opinie posiadaczy, jak i niski poziom hałasu generowanego przez te opony. Pierwsze wrażenie po montażu opon- fatalne. Auto stało się kompletnie niestabilne, a także nieprzewidywalne. Pojawiło się bardzo duże opóźnienie na ruch kierownicą najpierw osi przedniej, a następnie osi tylnej. Podczas lekkiego kołysania kierownicą przy prędkości ok. 80km/h do akcji wkracza układ stabilizacji toru jazdy, ponieważ auto spodziewa się zmiany toru jazdy, która nie następuje. Samochodem zaczęło bujać nawet podczas mijania tirów na drogach ekspresowych. Nawet moi pasażerowie byli w szoku, że tak się dzieje. Auto jest wyposażone fabrycznie w zawieszenie utwardzone i obniżone, w związku z czym nawet na oponach zimowych prowadzi się znakomicie, zaś na obecnych letnich zachowuje się jakbym jechał bez powietrza w kołach. Oczywiście próbowałem lekko podbić ciśnienie, ale nie było niemal żadnej poprawy, a jeżdżenie ze zbyt dużym ciśnieniem mija się z celem. Parametry opon zgadzają się z parametrami narzucanymi przez producenta. Specjalnie nawet wziąłem opony ze wzmiacnianymi ściankami (o oznaczeniu XL), aby jak najbardziej zminimalizować ryzyko pływania. Jestem osobą, która czerpie przyjemność z jazdy, jednak przyjemność ta zamieniła się w walkę z utrzymaniem samochodu na właściwym torze. Nie spodziewałem się czegoś takiego od opon klasy UHP (!) tak poważnego producenta jakim jest Goodyear. Kontaktowałem się z posiadaczami tego modelu opon i dowiedziałem się, że również mają z nimi ten problem. Stanowczo odradzam ich zakup.
Jacek
6.00/6
235/40R18
VW Passat 2012r. Kombi B7 - 2.0 TDI (125 kW)
15000km
6.00
Komentarz: Są bardzo ciche co podnosi komfort użytkowania. Przyczepność również bardzo dobra. Prawie niezauważalne zużycie bieżnika czego nie mogę powiedzieć o konkurencji. Contiental na pierwszy montaż znikał w oczach ok. 30 tyś.km, to samo Dunlop sportmax (przednie opony ok. 20tyś.km), były bardzo ciche ale tylko na początku. Polecam osobiście biorąc pod uwagę trwałość czyli zużycie opony co przekłada się na ekonomie , komfort i poziom hałasu oraz przyczepność głównie na mokrej nawierzchni.
epsonix
5.22/6
235/45R18
Alfa Romeo 159 2010r. Sportwagon 939 - 3.2 JTS V6 Q4 (191 kW)
6000km
szybki i agresywny
Komentarz: alfa 159 tbi,nie bylo silnika na liscie wiec wspominam.nigdy nie mialem tak dobrej opony. poprzednie kumho ecsta spt totalnie nie radzily sobie jak zmodowalenam ecu na 240KM/370Nm,a gy super sie spisuja. sa tez lepsze od michelinow primacy hp jakie mialem wczesniej,i od continentali contisportcontact 3 jakie nam w drugiej alfie giulietcie.
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.