OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
225/40R18 92 Y
Całoroczna
5.2
Zobacz inne opony marki Hankook
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Produkty dostarczymy jutro,jeśli zamówisz dzisiaj w ciągu:9h 43min.
Przewidywana data doręczenia:
czwartek, 20 marca 2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: średnia ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Hankook Kinergy 4S2 H750 225/40R18 92 Y XL FR 3PMSF
Opony całoroczne są zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcy bezpieczeństwo i komfort w każdych warunkach pogodowych. Wyróżnia je uniwersalnie zaprojektowana rzeźba bieżnika oraz mieszanka gumowa, która dobrze sprawdza się zarówno na mrozie, jak i w środku lata. Jest to chętnie wybierane rozwiązanie przez kierowców ceniących wygodę.
Opona Hankook Kinergy 4S2 H750 225/40R18 92 Y XL FR 3PMSF to model należący do klasy średniej. Segment ten jest bardzo popularny wśród kierowców, gdyż łączy w sobie odpowiednio wysoką jakość wykonania z atrakcyjną ceną. Wśród producentów klasy medium znajdują się uznane marki o ugruntowanej pozycji na światowym rynku.
Hankook Kinergy 4S2 H750 225/40R18 92 Y XL FR 3PMSF posiada kierunkowy wzór bieżnika, który wyróżnia się kształtem nadającym kierunek obrotu. Układ elementów przyjmuje kształt litery “V“ i jest symetryczny względem linii czołowej części opony. Taki projekt bieżnika ma zapewniać lepszą przyczepność i skuteczniejsze odprowadzanie wody. Wybierając opony Hankook Kinergy 4S2 H750 225/40R18 92 Y XL FR 3PMSF stawiasz na bezpieczniejszą i bardziej stabilną jazdę!
Hankook to marka z Seulu i zarazem największy producent opon w Korei Południowej. Firma została założona w 1941 roku i stała się jedną z najbardziej zaufanych marek produkujących wysokiej jakości i niezawodne opony. Grupa producencka Hankook zrzesza dziś coraz więcej marek, stając się ważnym koncernem na światowym rynku oponiarskim.
Opony są kluczowym elementem dla osiągów, bezpieczeństwa i wydajności samochodów osobowych. Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów opon, które oferują zróżnicowane dostosowanie do warunków pogodowych oraz specyficznych cech pojazdu. Segment osobowy jest bardzo szeroki – w zależności od modelu można je dopasować zarówno do aut miejskich, jak i sedanów o wysokich osiągach. Dobrze dopasowane opony do pojazdu to znakomity wybór, który pozwoli podróżować bardziej komfortowo i wykorzystać atuty pojazdu!
Na opony Hankook Kinergy 4S2 H750 225/40R18 92 Y XL FR 3PMSF udzielana jest gwarancja na okres 83 lat. Długość gwarancji opon jest zależna między innymi od: marki, zastosowanych technologii oraz ceny.
Czas trwania okresu gwarancyjnego określa producent. Jest to system ochrony kupującego, dzięki któremu produkt zostanie wymieniony lub naprawiony przez producenta, dystrybutora lub sprzedawcę, jeśli zawiera określone wady. Dokładny wykaz warunków gwarancji na opony Hankook Kinergy 4S2 H750 225/40R18 92 Y XL FR 3PMSF wskazuje karta gwarancyjna.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Osobowe
Całoroczne
Hankook
Kinergy 4S2 H750
225/40R18
kierunkowy
Klasa Średnia
dożywotnia
92 = max 630 kg
Y = max 300 km/h
C
B
B/72dB
Tak
Nie
100% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Hankook Kinergy 4S2 H750
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
Paul
3.78/6
rozmiar opony
225/55R17
pojazd
Renault Espace IV 2013r. Van K - 2.0 dCi FAP (127 kW)
przejechany dystans
1800km
styl jazdy
spokojny
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
3.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
4.00
zachowanie na śniegu i lodzie
1.00
zachowanie na błocie pośniegowym
komfort
5.00
poziom hałasu
wygląd
6.00
opory toczenia
zużycie
Komentarz: PRZECZYTAJ UWAZNIE - pojawia sie duze ALE.............. Dzien Dobry wszystkim, chce sie podzielic moimi obserwacjami odnosnie Hankook calorocznyh. Ostatnie opony jakie mialem zalozone na miom samochodzie to byly Uniroyal Rainsport. Kiedy pojechalem na kontrloe techniczna to Pan Diagnosta zauwazyl mikropekniecia gumy w miejscu gdzie bieznik przechodzi na bok opony, na calym rancie bylo mikropekniecie. Zostalem cofniety z kontroli. Opony nie mialy jeszcze 5 lat ( wlasnie sie zblizaly do tego wieku ) wiec troche bylem zdziwiony ze juz sie nie nadaja wiec praktycznie te opony w zasadzie wytrzymaly niecale 5 lat......... Generalnie to nie bylem zly, gdyz mialem zamiar przejsc na opony caloroczne. Ta decyzja byla podyktowana tym ze na miom drugim samochodzie Renault Vel Satis 2.0 dci 175 km. mam zalozone caloroczne Michelin crossclimate. Jezdzi mi sie na nich bardzo dobrze. Wiec postanowilem do mojego mini Vana tez kupic caloroczne. No tak wszystko OK ale Michelin w rozmiarze 225/55/17 jest ak dla ,mnie droga opona. Bo ceny oscyluja w granicach 770 - 830 pln na internecie a poza to nawet wyzej ( jeden warsztat podal mi cene 1012 pln za sztuke. ) Generalnie za drogo dla mnie. Zaczalem szukac opon w klasie : Paliwo B/C, Mokra nawierzchnia B Halas max 72 db. Spedzilem naprawde wiele, wiele godzin na porownaniach , opiniach ocenach wielu producentow itd..... Ostatecznie stwierdzilem, ze rozsadnym wyborem pomiedzy cena a parametrami bedzie Hankook Kinergy 4H2S 750. Wzror bieznika jest bardzo zblizony do Michelina. Kupilem komplet w specyfikacji XL czyli extra load , predkosc W ( do 270 km/h ) nosnosc 101 czyli 825 kg na opone. Opony zostaly wywazone i zalozone w Serwisie Toyota. Nastepnego dnia z samego rana pojechalem na zrobienie geometrii, stwierdzilem ze nowe opony, wiec geometria powinna byc zrobiona, ostania geometria byla ok 3 lata temu rocznie robie ok 5000 km Vanem ( mam spokojny styl jazdy ) i malo jezdze w zimie. PIERWSZA JAZDA - dystans w dwie strony ok 190 km. Pogoda sloneczna 28 stopni. Pierwsze wrazenia ze jest o wiele bardziej komfortowo niz na Uniroyal''ach...ktore przy Hakook''ach to doslownie kamienie po tych prawie 5 latach uzytkowania. DRUGIE WRAZENIE .....COS NIE TAK....... podczas jazdy zaczalem wyczuwac dziwne bicie opon nawet przy malej predkosci. taki stuk...stuk...stuk....stuk. pomyslalem ze to moze maly kamien w biezniku sie zaklinowal... Ale przy juz ok 85-90 km/h wyraznie dalo sie odczywac wibracje i regularny rytmiczny stuk dochodziacy do kabiny.... WYJAZD NA MORZE czyli ok 900 km w obie strony. Dwa dni pozniej mialem wyjazd nad morze. Powiedzialem sobie ze sprawdze opony na dluzszej trasie...ALE ..niestety odczucia te same....jeszcze jadac nad morze zadzwonilem do Toyoty i zlozylem reklamacje na wywazenie i umowilem termin w srewisie do powrocie. POWTORNE WYWAZENIE. Po powrocie z nad morrza, pojechalem nastepnego dnia na ponowne wywazenie. Osobiscie staralem sie nadzorowac proces wywazania, zwrocilem szczegolna uwage serwisantowi na zolte i czerwone kropki na oponach, zeby bezwzglednie ustawil zolta kropke na wysokosci zaworu ( wentyla ). Po wywazeniu i sprawdzeniu prawidlowego cisnienia na przod i tyl w/g specyfikacji dla mojego Vana. Serwisant stwierdzil ze teraz jest mniej zalozonych odwaznikow. Serwisant stwierdzil tez ze: " OPONY BIJA MOMISRODOWO ALE W GRANICACH AKCEPTOWALNEGO ROZSADKU " ( przypomne ze mowimy o nowycg oponach 02/23 czyli produkcja to drugi tydzien stycznia. ) Potem Serwisant stwierdzil " wie Pan, generalnie te wszystkie marki ....to juz nie sa te opony z produkcji jak te kiedys " KOLEJNA JAZDA PROBNA - Po powtornym wywazeniu ( juz wiem czego szukac i nasluchiwac ) jest o wiele lepiej ALE nie jest bardzo dobrze........ PODSUMOWANIE: I co teraz z tym zrobic....? generalnie na wywazarce jest ok ( pokazuje zero ) na podczas jazdy wyczywalne jest bicie............ Jak teraz zlozyc reklamacje ? Brac rzeczozanwce.
Piotrek
3.56/6
195/65R15
Renault Megane II 2004r. Kombi M - 1.5 dCi (60 kW)
6000km
umiarkowany
w mieście
2.00
Komentarz: ODRADZAM. Użytkuję te opony w rozmiarze 195/65R15, co do właściwości jezdnych nie mam zastrzeżeń. Jak na oponę całoroczną opona zachowuje się przyzwoicie na suchej i mokrej nawierzchni, na śniegu i lodzie jest kiepsko, ale czasami w takich warunkach i opony zimowe nie dają rady. Po roku użytkowania i 6 000 km przebiegu zauważyłem popękania po zewnętrznych brzegach bieżnika. Są to pęknięcia w rowkach pomiędzy lamelami, szczegółnie tam gdzie lamele są ząbkowane. Wada nie została uznana przez producenta, co było dla mnie ogromny rozczarowaniem. Bardzo zawiodłem się na tej marce i żałuję zakupu. W pierwszym kontakcie sklep na podstawie zdjęć przyznał, że sytuacja jest nietypowa i to sam doradził postępowanie reklamacyjne. W związku z powyższym szczerze odradzam. Daleko marce do premium. Takich zmian nie widywałem w znacznie starszych oponach budżetowych.
Wojtas
4.89/6
235/45R17
Volvo S 60 2015r. Sedan F - 2.0 16V turbo (176 kW)
5000km
Komentarz: Świetnie zachowująca się i wyglądająca opona. Z uwagi na użytkowanie w mieście od marca nie wystawiam ocen z zimowej jazdy, Gdyż za dużo takich warunków nie powąchała. Polecam! Świetna cena do jakości.
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.