OPONY
FELGI
KOMPLETY KÓŁ
Serwis
Koszyk
SEZON
TYP POJAZDU
PRODUCENCI
ROZMIAR
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
Nie wybrałeś żadnego serwisu.
215/40R17 87 W
Letnia
4.9
Zobacz inne opony marki Nexen
Zmień rozmiar
Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.
Kup teraz, otrzymasz
Dostępność: w magazynie
Produkty dostarczymy jutro,jeśli zamówisz dzisiaj w ciągu:10h 57min.
Przewidywana data doręczenia:
piątek, 28 listopada 2025
Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.
Dostępność: średnia ilość w magazynie
Odbierz z montażem
Odbierz w punkcie
Wybierz punkt
Odbierz w punkcie dziś
Zakupy na raty
RATY 10x0%
Inne oferty opon Nexen N fera SU1 215/40R17 87 W XL FR
Nexen N fera SU1
215/40R17 87 W XL FR
Data produkcji: 2024/2025, produkcja: Korea
Dostępność: duża ilość w magazynie
Dostawa 3-4 dni robocze.
02.12.2025 - 03.12.2025
Nexen N fera SU1 215/40R17 87 W XL FR
Bieżnik asymetryczny dominuje wśród opon letnich. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów. Oponę asymetryczną pierwszy raz wyprodukowano w 1964 roku a była to Michelin X-AS.
Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Część zewnętrzna bieżnika odpowiada za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część odpowiada za przyczepność podczas hamowania - szybko i skutecznie odprowadza wodę. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.
Główne zalety takiego bieżnika to bardzo dobra trakcja na zakrętach nawet przy większej prędkości oraz łatwiejsze odprowadzanie wody – ochrona przed aquaplaningiem. Bieżnik asymetryczny zużywa się wolniej, co sprawia, że możemy dłużej użytkować oponę.
Opony klasy średniej, zwane inaczej „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.
Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.
Klasa średnia opon dedykowana jest dla pojazdów osobowych klasy średniej i tańszych samochodów. Jeśli jeździsz spokojnie zarówno w mieście jak i w dalsze trasy oraz cenisz sobie bezpieczeństwo, to opony klasy średniej są właśnie dla Ciebie.
Opór toczenia (efektywność paliwowa)
Efektywność paliwowa, jest wyrażana za pomocą skali od A do G, gdzie A oznacza najbardziej efektywną oponę. Opór toczenia jest testowany w warunkach laboratoryjnych w których ogumienie jest montowane na obrotowy bęben imitujący nawierzchnię.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasa A oznacza najkrótszą drogę hamowania, a klasa E najdłuższą. Różnica między klasami to ok. 3-6m. Testowy pojazd porusza się na mokrej nawierzchni z prędkością 85km/h, następnie w wyznaczonym miejscu uruchamiane są hamulce.
Poziom hałasu
Klasa przedstawia pomiar w decybelach, gdzie A to opona najcichsza, C najgłośniejsza. Badanie przeprowadza się na zewnątrz pojazdu, gdy jest on rozpędzony do 80km/h przy wyłączonym silniku.
Przyczepność na śniegu (opony zimowe i całoroczne)
Symbol na etykiecie oznacza, że opony zostały przetestowane i spełniają określone normy. Pomiar wykonuje się, podczas pokonywania zakrętów, hamowania w określonym miejscu oraz przyspieszenia na nawierzchni pokrytej ubitą warstwą śniegu o grubości minimum 3cm.
Przyczepność na lodzie (opony zimowe)
Ikonę umieszcza się na etykiecie opony testowanej w najsurowszych warunkach zimowych. Opony te posiadają zwiększoną przyczepność do nawierzchni pokrytych lodem. Pomiary przeprowadzane są na specjalnie przygotowanych torach lodowych, testowana jest droga hamowania, pokonywanie zakrętów oraz przyspieszenie.
Zasady bezpieczeństwa
Dane kontaktowe dostawcy
Osobowe
Letnie
Nexen
N fera SU1
215/40R17
asymetryczny
Klasa Średnia
5 lat
87 = max 545 kg
W = max 270 km/h
D
B
B/72dB
Tak
Nie
98% klientów
poleca tę oponę
Ogólna ocena
Zalety opony Nexen N fera SU1
Informujemy, że weryfikujemy zbierane opinie, aby pochodziły wyłącznie od klientów, którzy zakupili opony w naszym sklepie.
użytkownik:
GT.
5.44/6
rozmiar opony
195/45R15
pojazd
Seat Arosa 1999r. Hatchback
przejechany dystans
10000km
styl jazdy
szybki i agresywny
sposób nabycia
z wyboru
miejsce użytkowania
w mieście i poza miastem
zachowanie na suchej nawierzchni
6.00
zachowanie na mokrej nawierzchni
hamowanie
zachowanie na łukach
komfort
poziom hałasu
wygląd
1.00
opory toczenia
zużycie
Komentarz: Ogólnie gumy wybierałem długo, bo szukałem stosunkowo taniej z dobrym hamowaniem na mokrym. Opony trzymają prawidłowo na każdych winklach i nie miałem problemu z jakimkolwiek z nich. Często prowokowałem samochód nie klejąc przodu i dobrze szły po założonym torze jazdy. Przy 180km/h na autostradzie głośniejszy jest sam silnik i wiatr od opon, a przy cywilnej jeździe po mieście i na trasie są nawet ciche. Zużycie samych gum nie jest tragiczne. Po przejechaniu dwóch sezonów (z czego jakieś 5kkm z V średnią ~140-150)opony utraciły ok. 1mm bieżnika. Przy samym ruszaniu na mokrym mają tendencję do zrywania, ale przy obecnych 270Nm i braku kontroli trakcji trzeba się bawić z gazem, na suchym problemu nie ma. Osłona rantu zawsze zabezpiecza felgę, ale nie po to budowałem samochód, żeby się podniecać wyglądem gumy, tylko żeby szedł pewnie - dlatego wyglądu opony nie oceniam. Spalanie na nich jest porównywalne z innymi oponami, ale gdzie się zaczyna fantazja, tam się kończy ekonomia. Hamowanie na mokrym i suchym jest prawidłowe. Często nawet ABS nie musiał ingerować przy dohamowywaniu, ale słychać było już charakterystyczny szum na granicy poślizgu. Ogólnie po zakończonych dwóch sezonach oponę polecam i na KJS''y i na trasę i do miasta. W tych pieniądzach lepszej się nie znajdzie.
Isia
3.33/6
245/45R17
Opel Insignia 2012r. Kombi OGA - 2.0 CDTI (96 kW)
15000km
4.00
3.00
2.00
5.00
Komentarz: Niestety ocena producenta z etykiet nieadekwatna to stanu faktycznego zużycie paliwa D/E na mokrej nawierzchni D. Na suchej powierzchni są OK, niestety na mokrej to dramat (ronda ostre zakręty murowane utrata przyczepności). Lubię jeździć dynamicznie ale niestety te opony się do tego nie nadają. Dobre dla "niedzielnego" kierowcy.
kuba
3.67/6
215/45R17
Honda Accord VI 1999r. Sedan CL1/2/3 - 2.0i
40000km
umiarkowany
Komentarz: witam oponki kupione 2,5 roku tema niestety sredniej jakosci za taka cene zaraz po gwarcji okazało sie ze jedna od srodka zaczyna pekac czyli po 2 sezonach opony nadaja sie do smieci wiecej nie kupie koreanców nie polecam szybko sie zużywają krotki okres gwarancji przejechałem na nich niespełna 40 tysiecy km
X
Odbierz osobiście zamówienie w jednym z punktów odbioru GLS i na stacjach Shell.
Popularne
Wszystkie miasta
FIRMA
STREFA KLIENTA
OFICJALNY PARTNER
Copyright © 2010-2025 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ustawienia plików cookies:
Tutaj możesz zarządzać swoimi zgodami na różne kategorie plików cookies, które są używane na naszej stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat celów, dla których używane są pliki cookies oraz dowiesz się, jakie dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów, takich jak Google. Możesz dostosować swoje zgody zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz dostosować swoje zgody, wybierając opcje przy poszczególnych kategoriach ciasteczek. Klikając przycisk obok konkretnej kategorii, uzyskasz więcej informacji na jej temat.