Gislaved Euro Frost 6 185/60R15 88 T XL

Ocena opony

5.04 / 6

Szczegółowe opinie

GislavedEuro Frost 6185/60R15 88 TXL

Indeks nośności: 88 (pokaż tabelę)

Indeks prędkości: T (pokaż tabelę)

Data produkcji: nie starsza niż 24 miesiące
F
C
71dB
zimowe
Średnia

Zobacz inne opony marki Gislaved

czmagDostępność duża ilość

Dostępność: duża ilość w magazynie

czdoDoręczymy 23.09.2020

Dostępność: w magazynie

Dostawa w 2 dni robocze.

Przewidywana data doręczenia:

23 września 2020

Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski z wybraną opcją płatności za pobraniem.

czdoDostawa GRATIS

Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa sklep.

Oferta dotyczy przesyłki kurierskiej na terenie Polski.

185

10x18.50

raty 0%

Opis opony Gislaved Euro Frost 6 185/60R15 88 T XL

Euro Frost 6 to opona zimowa do samochodów osobowych, SUV i dostawczych wprowadzona na rynek w 2017 roku przez najsłynniejszego szwedzkiego producenta opon- Gislaved. To opona przeznaczona do kompaktowych aut osobowych klasy średniej. Zwiększona ilość rowków w bieżniku poprawia zachowanie opony na zaśnieżonej nawierzchni, opona wgryza się w śnieg. Opona występuje w przedziale od 13 do 20 cali. Posiada symbol M+S oraz symbol 3PMSF - Three Peak Mountain Snow Flake - śnieżynka na tle trzech górskich szczytów , które świadczy o tym, że opona przeszła rygorystyczne testy UE i jest przeznaczona do jazdy w trudnych warunkach zimowych i ujemnych temperaturach.

Opony kierunkowe – bardzo dobre osiągi na mokrej nawierzchni

 

 Bieżnik kierunkowy dominuje wśród opon zimowych. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Wybierając opony zastanów się jaki jest Twój styl jazdy i w jakich warunkach będą użytkowane. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

 

 Jak rozpoznajemy opony kierunkowe?

 

 Opona kierunkowa składa się z dwóch takich samych części. Kształt bieżnika przypomina literę V lub U. Model należy montować zgodnie z zaleceniami producenta. Oznaczenie znajduje się na boku opony i jest to zazwyczaj forma strzałki lub napis „ROTATION”. Kierunek toczenia musi być zgodny z kierunkiem jazdy. W innym przypadku przyczepność ulegnie pogorszeniu a opona będzie pracowała głośniej.

 

 Zalety bieżnika kierunkowego

 

Do dzisiaj nie stworzono technologii, która poprawiłaby wszystkie osiągi jednocześnie. Główne zaletą bieżnika kierunkowego jest szybkie odprowadzenie wody spod opony za pomocą szerokich rowków na obwodzie oraz lejkowatych rowków poprzecznych. Odporność na aquaplaning jest wyższa w tym przypadku o ok. 20 – 30% w porównaniu z innymi typami bieżnika. Bieżnik kierunkowy doskonale poradzi sobie z błotem pośniegowym oraz w trakcie ulewy. Dodatkową zaletą bieżnika jest atrakcyjny wygląd oraz niski opór toczenia.

Opony klasy średniej – dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane inaczej „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Opony średniej – dla jakich samochodów?

Klasa średnia opon dedykowana jest dla pojazdów osobowych klasy średniej i tańszych samochodów. Jeśli jeździsz spokojnie zarówno w mieście jak i w dalsze trasy oraz cenisz sobie bezpieczeństwo, to opony klasy średniej są właśnie dla Ciebie.

Gislaved to opony klasy średniej. Markę założyli bracia Gislow w 1893 roku. Nazwa pochodzi od szwedzkiej wioski położonej w południowej części kraju. Momentem przełomowym dla braci Carl i Wilhelm Gislow był 1905, kiedy to skandynawski producent rozpoczął produkcje opon dla pierwszych pojazdów ze stajni Volvo. Dziś marka należy do koncerny Continental AG. 

Continental – czwarty największy producent opon na świecie

Continental-Caoutchouc und Gutta-Percha Compagnie – to pełna nazwa, pod którą marka zaczęła działalność 8 października 1871 roku. Produkowano opony z utwardzonej gumy do wozów i rowerów oraz tkaniny gumowane. W tamtym czasie przemysł motoryzacyjny nie istniał. W 1892 firma Continental wprowadziła opony pneumatyczne do rowerów. Continental wyprodukował pierwsze opony ( bez bieżnika ) do automobilów. Pierwszą oponę do samochodów osobowych posiadającą bieżnik wyprodukowano 1904 roku.

Wybuch pierwszej wojny światowej zatrzymał rozwój firmy. Firma Goodrich, która wykupiła pakiet udziałów w niemieckim przedsiębiorstwie przyczyniła się do dalszego rozwoju. Dzięki tej współpracy Continental zaczął odbudowywać swoją markę. Continental stał się potentatem na rynku niemieckim a niedługo potem związał się z Oplem. Plany koncernowi pokrzyżowała II wojna i Continental znów musiał skorzystać z pomocy Amerykanów. W czerwcu 1945 roku wznowiono produkcję.

Ekspansja firmy trwa do dziś. Koncern przejął skandynawskie: Gislaved i Viking, amerykańską markę Uniroyal, austriacki Semperit, amerykański General Tire Inc. oraz czeski Barum. Otworzył fabryki m.in. w Argentynie, Meksyku, RPA, na Słowacji, w Rumunii i Malezji.

Continental trafił do Księgi Rekordów Guinnessa dzięki oponom ContiSportContact Vmax. W roku 2008 Porsche 911 GT 9 wyposażone w te opony rozpędziło się do 409 km/h na torze we włoskim Nardo.

Polski oddział koncernu Continental AG powstał w styczniu 1997 roku.

Warunki gwarancji dla opony Gislaved Euro Frost 6 185/60R15 88 T XL
Najnowsze opinie dla opony Gislaved Euro Frost 6 185/60R15 88 T XL

Dodaj opinię dla tej opony

użytkownik:

Bernard

5.78/6

rozmiar opony

175/65R14

pojazd

Toyota Yaris 2004r. Hatchback P1 - 1.4 DI-D (55 kW)

przejechany dystans

7500km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

Komentarz: : Opony kupione dla kolegi który wcześniej użytkował Nokian WR D3 i stwierdził że nie widzi różnicy w przyczepności. Gislaved dorównuje Nokianowi który jest w klasie premium. Opony naprawdę godne polecenia

użytkownik:

Ania

5.78/6

rozmiar opony

205/55R16

pojazd

BMW 1 2012r. Hatchback

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Komentarz: : Bardzo dobra zimówka na śniegu bardzo bezpieczna.

użytkownik:

Darek

5.44/6

rozmiar opony

205/55R16

pojazd

Audi A 3 2007r. Hatchback 8P - 1.9 TDI (77 kW)

przejechany dystans

25000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

1.00

zużycie

6.00

Komentarz: : Rewelacyjna opona!

użytkownik:

876

3.89/6

rozmiar opony

175/65R15

pojazd

Toyota Yaris 2012r. Hatchback XP13M - 1.3 Dual VVT-i (73 kW)

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

2.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

4.00

komfort

4.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

4.00

opory toczenia

4.00

zużycie

4.00

Komentarz: : Nie wiem jak inne rozmiary tej opony ale 175/65R15 nie zachwyca. W sniegu, lodzie w sumie całkiem niezle. Na mokrym dobrze odprowadza wode ale przyczepnosc slaba. Na suchym po prostu jak opona budzetowa. Najgorsza wada jej jest to ze samochod na prostej nie utrzymuje toru tylko raz w lewo raz w prawo. Zakrety niepewnie. Jakby za mała sztywnosc scianek opony. podobne doswiadczenia to pamietam jak 10 lat temu mialem opony DEBICA.

użytkownik:

marcin

4.89/6

rozmiar opony

185/60R15

pojazd

Skoda Fabia 2019r. Kombi 5J* - 1.0 (55 kW)

przejechany dystans

4000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

użytkownik:

rider

4.44/6

rozmiar opony

205/55R16

pojazd

Volvo S 60 2005r. Sedan R/H - 2.5 T (154 kW)

przejechany dystans

5000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

4.00

opory toczenia

1.00

zużycie

5.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@24opony.pl

pn-pt: 8-16, sb: nieczynne

801 002 140

52 561 11 40

Płatności
Copyright © 2010-2019 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gislaved Euro Frost 6 185/60R15 88 T XL

185.00 zł

801 002 140

52 561 11 40

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia