Nexen Tire wkracza na europejskie stadiony piłkarskie – nowa taktyka marketingowa

Marka Nexen Tire postawiła na nową taktykę marketingową. Logo firmy będzie widoczne na LED-owych wyświetlaczach największych europejskich stadionów takich lig jak: Bundesliga, Primera Division, Premier League. Tym celowym zabiegiem koreański producent chce zwiększyć popularność i rozpoznawalność swojej marki w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii.

Na stadionach znanych na całym świecie klubów takich jak: Atletico Madrid, Valencia CF, SSC Napoli, Lazio Rom, Everton FC, Tottenham Hotspur FC, Southampton FC, West Ham United, Eintracht Frankfurt oraz - nowość w Niemczech - Mainz 05, można w tym sezonie zaobserwować spore działania reklamowe Nexen Tire.

Szczególnie interesujący może wydać się Mainz 05, który w swoich szeregach ma dwóch koreańskich zawodników - pomocnik Ja-Cheol Koo i obrońca Joo-Ho Park.

„Wraz ze wzrostem rocznych obrotów oraz rozbudową projektów postanowiliśmy również zwiększyć intensywność działań marketingowych, co z kolei prowadzi do znacznego wzrostu rozpoznawalności marki. Sponsoring i kampanie reklamowe przy współpracy z dziesięcioma europejskimi klubami piłkarskimi to kolejny kamień milowy do wzrostu w Europie” twierdzi Lee Byung Woo Dyrektor Nexen Tire Sales.

Tutaj wpisz tekst

Autor: Dariusz Janiszewski

Pasjonat motoryzacji, który od wielu lat profesjonalnie doradza w wyborze opon i felg. Posiada bogate doświadczenie na rynku oponiarskim – od opon do aut miejskich, aż po ogumienie do jazdy wyścigowej. Prywatnie jest zapalonym miłośnikiem japońskiej motoryzacji lat 80. i nowinek technologicznych.

Copyright © 2010-2024 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.