Problem taryfy nałożonej na opony chińskie przez USA

oznaczenia opon
oznaczenia opon
oznaczenia opon
budowa opony
budowa opony
budowa opony
indeksy prędkości i nośności
indeksy prędkości i nośności
ind. prędkości i nośności
tabele ciśnień
tabele ciśnień
tabele ciśnień
zamienniki opon
zamienniki opon
zamienniki opon
opinie o oponach
opinie o oponach
opinie o oponach
porównaj opony
porównaj opony
porównaj opony
jak dbać o opony
jak dbać o opony
jak dbać o opony
jak przechować opony
jak przechować opony
jak przechować opony

Problem taryfy nałożonej na opony chińskie przez USA

Minął prawie rok od kiedy USA nałożyły taryfę na opony sprowadzane z Chin . Taryfa ta w pierwszych 12 miesiącach nakłada dodatkowe 35% do wcześniej istniejącego 4 % cła. Taryfa ta została odebrana bardzo pozytywnie w niektórych kręgach . Prezes United Steelworkers International Leo W. Gerard wystosował w kwietniu 2010 roku list do Prezydenta Obamy, w którym pisze „ krajowy przemysł powoli podnosi się po zapaści spowodowanej nagłym masowym importem opon z Chin. Jednakże opinie o taryfie są różne. Z okazji zbliżającej się pierwszej rocznicy taryfy Szef US-China Business ( USCBC ) również wysłał list do Prezydenta, w którym stwierdza: „ nie ma żadnych dowodów na to, że taryfa na opony chińskie miała pozytywny wpływ na amerykańskie miejsca pracy , podejrzewamy, że taryfa miała ogólny negatywny ekonomiczny wpływ na amerykańskich konsumentów.
Na szkicu widać jak taryfa miała wpływ na obniżenie sprzedaży opon chińskich. USCBC twierdzi, że import powoli się odradza.

Na szkicu widać jak taryfa miała wpływ na obniżenie sprzedaży opon chińskich. USCBC twierdzi, że import powoli się odradza.

Źródło: 24opony.pl
płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@24opony.pl

pn-pt: 8-18, sb: 9-13

801 002 140

52 561 11 40

Płatności
Copyright © 2010-2019 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 140

52 561 11 40

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia