Michelin wprowadza "muzyczne logo"

Michelin stworzył nowe "muzyczne logo" - integralną część swojej korporacyjnej świadomości. We współpracy z Sixième Son, zostały skomponowane 32 utwory które mają wesprzeć " image, przekaz i kierunek" firmy Michelin. Zostaną one zaprezentowane na całym świecie we wszystkich mediach ( TV, radio, " graniu na czekanie", kampaniach reklamowych i targowych stoiskach.) Marka audio została " odsłonięta" w czasie otwarcia Targów Paris Motor Sport jako część projektu, który zaczął się w 1998r. by wzmocnić świadomość marki Michelin.
Ludzik Michelin

Ludzik Michelin

Autor: Dariusz Janiszewski

Pasjonat motoryzacji, który od wielu lat profesjonalnie doradza w wyborze opon i felg. Posiada bogate doświadczenie na rynku oponiarskim – od opon do aut miejskich, aż po ogumienie do jazdy wyścigowej. Prywatnie jest zapalonym miłośnikiem japońskiej motoryzacji lat 80. i nowinek technologicznych.

Copyright © 2010-2024 24opony.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.